25.6.07

copyright my ass



ca sa nu zic mai urat.
BAAA is satula de romanica asta ca de merele acre de plastic care imi stau agatzate de balconul bunicii.
toti ne batem cu pumnul in piept ca vrem drepturi si ca vrem sa fie respectate dar NOI le respectam p'ale altora?
basescu e persoana publica si cand boscorodeste in particular si-o ia pe coaja de la presa ca "geezaz craist..cum isi perimite un presh asa ceva!??!?!" presa care isi da cu pumnu in piept ca ei sunt trombonu' si trompeta lu'unu dumnezeu care legifereaza si taie-n stanga si dreapta cu barosu' pe cine nu respecta legea..
BA? DA VOI O RESPECTATI!?

ura mea fata de presa incepe sa ajunga la cote de tip k2 din multiple cauze:
toti miros a busuioc si salvie pura cand sunt descoperiti ca au folosit materiale asupra carora nu au drepturi de autor. vezi blog-ul lui Fulgerica si mai nou -iarasi - am ajuns si domnia mea si victima violului intelectual.

oameni buni de la ziare..inteleg ca voua va place orice vedeti pe net..dar frate..uitati-va si ce scrie in josul paginii la rahatul ala care voi il considerati neimportant pe numele lui mic COPYRIGHT sau pe limba voastra DREPT DE AUTOR. copiati tot ce va pricinuieste retinei un orgasm si le publicati si tipariti sa aiba si altii orgasme fara sa va intereseze nici macar cat negrul sub unghie cat s-o transpirat pentru producerea fotografiei sau a articolului...deci drept urmare o sa incep un boicot..va tin la curent cum iese..

2 comentarii:

Unknown spunea...

total deacord !!!! uite inca un fotograf cu probleme !

Unknown spunea...

am uitat link-ul :P


http://www.paginiweb.com/blog/?p=239