3.9.07

Politia loveste din nou sau Politia+Libertatea = LOV



"Ora 18.15: O minora este cercetata de politisti pentru detinerea unei tarantule
O minora, de 17 ani, din Gura Humorului, este cercetata de politie pentru detinerea unei tarantule cu care ar fi amenintat mai multe persoane, transmite astazi Rompres. In urma verificarilor, Iulia S. a declarat ca a achizitionat tarantula de origine amazoniana prin intermediul unui prieten de la un magazin din Austria, unde ea a lucrat temporar. La trecerea granitei, tanara nu a declarat detinerea paianjenului si nici nu a fost depistata, motiv pentru care nu poseda nici un fel de document. Oamenii legii spun ca din cercetarile preliminare nu a reiesit ca fata ar fi amenintat pe cineva, ea afirmand ca aceasta specie nu este veninoasa. Tarantula a fost ridicata si se afla la sediul Politiei din Gura Humorului. "(sursa..libertatea de azi etc etc)

Ma intreb cum tzin tarantula aia politaii din gura humorului(oare e cu premeditare zona?) avand in vedere ca au cercetat minora ca o detine.... au legat-o cu catushe de calorifer si o tin in sectorul de interogari? sau i-au pus un borcan in cap si o lasa sa se zbata-n agonie si extaz ca e alaturi de mirifica poulitie romana...care in loc sa isi vada de treburile serioase se bate cot la cot cu animal planet...

Si mai ales cum declari tarantula? "dom'le vames.. ea...este fiica mea nelegitima...vreau sa o declar sa ii pot face buletin.." sau "domnu vames v-o prezint pe tarantula mea..vreti sa va faca o scurta pentru o stampila-n buletin?" - si ma intreb acu...tarantula nu poseda buletin sau zana care a adus-o in tara...

frate..astia scriu stiri pe colacul de la buda intre 2 scrematuri..iar politia romana le ofera subiecte unu si unu...:))

3 comentarii:

Anonim spunea...

aha...deci d'aia ma tot intreaba vamuistorii(sau cum s-or numi) la aeroport daca am ceva de declarat...iar ca de obicei eu zic nu, iar ei imi confisca unghiera si benzina de bricheta...

Anonim spunea...

Si daca te intorci cu pureci, sau paduchi lati, trebuie sa-i declari pe toti? Cu nume, prenume, sex, culoarea ochilor...

Anonim spunea...

Intamplator sunt din Gura Humorului si pot sa-ti spun ca aici nivelul de prostie de la sectia de politie a crescut la cote alarmante. Saptamana trecuta am fost saltat de albastrei impreuna cu 4 colegi din restaurant ["Dom' director stau aici in bar si fum"], dusi la sectia de politie amprentati si fotografiati apoi ni sa dat un avertisment si am fost trimisi la scoala. Pot doar sa va reproduc cateva chestii "Voi nu realizati in ce situatie va aflati [rasetele totusi continua]", "voi nu constientizati realitatea", "de la din astea marunte se ajunge sus, de la fugitul de la ore se ajunge la vagabondaj, talharii, omoruri". In urma cu o luna am fost amendat cu 3 milioane pentru ca nu aveam aparatori si far la bicicleta ziua in amiaza mare. Iar asta vara am primit o amenda de 1.500.000 pentru ca am rupt o banca din parc numai ca ea era rupta de 2 saptamani "Cum sa fie rupta ca acuma 5 minute am stat pe ea" zise ala mai... prost. As putea continua dar cred ca incep sa plictisesc. Asa ca le transmit multa muie organelor de politie...