2.1.08

Merry



sau nu.

io nu-s fan la sarbatorile astea cu imbuibare...crima-n padure si spitalizari in coma alcoolica. decat asa mai bine nix...
asa ca anul asta...due to sanatate de kkt am mancat aproape nimic din ce s-a pregatit de sarbatori..cre ca exceptia e niste cozonac...de baut..ne-am abtinut eroic de la tot mai putin apa minerala si cappy...n-am colindat..n-am fost colindata...n-am sunat...apropos de asta..
nu pot pricepe ce mama drac e in capul unora...care trimit intregi polologhii fantastico literare intr-un sms dar nu sunt apti sa isi puna numele la sfarsitul mesajului sa stie lumea cine pupaza este el trimitatorul...nu poci intelege..oricum merci ca m-ati introdus in turma voastra de favoriti la mesaj...promit ca nu raspund nici la anu ;))

oricum...totul a fost la maxim, si in sfarsit am reusit sa petrec revelu' asa cum mi-am dorit..adica acasa...zacand...si facand doar ce a vrut muschiu...care a zis HMM5 sa fie...asa o fost pana pe la 3 dimineata...
asa ca am inceput anul cu un ficat mai sanatos, mai putin afumat cu tutun, alcool, maioneze si alte nebunii culinare...am dormit cat 14...si asa sper sa continui....

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani!!! Si multa sanatate in anul asta...