7.2.09

gandaceii




au iesit la soare, mustele si ele si odata cu ei si bipezii care au luat daciile lor din 1800 toamna tarziu, au alimentat cu un litru de benzina si au iesit la pascut. au pus un kil de carne in portbagaj, gratarul, doo lazi de bere si hai frate la iepure! ("La iepure" este capatul impadurit al racadaului, brasov, faimos pentru ursii sai si e denumit asa dupa o crasmulita faina, care cred ca nu mai este, de care imi aduc aminte ca avea parchet care scartaia si un linoleum verde, unde intram cu tata si eu beam pepsi si el un bitter cand ne intorceam de la plimbarile de vara/iarna/toamna/primavara prin padure). uimti de ziua faina, am decis sa ne alaturam puhoiului, ca vara..evident, manati de acelasi soare care zambeste fain si face a primavara am iesit si noi sa plimbam cainele si sa salivam la fumul degajat de micul de pe gratar. deci, da, trebuie mentionat. 7 februarie, prima zi de gratar la padure, la soare pe anul asta :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

La padure e inca bine...aer curat, etc.Aici ies astia in fata blocului sau pe malul lacului din fata intr-o mare de mizerie tipic bucuresteana

io-n Dushu Tau! spunea...

nici aici nu era foarte curat...si erau cam multi caini vagabonzi, lucru care in oras nu l-am mai vazut de mult..

Anonim spunea...

au mai lipsit ursii de la petrecere:D

Anonim spunea...

mmmmmmmm miami :-D :-D