20.3.09

alta leapsa



(la mine se intampla in timp ce muscam dintr-o portocala trasa-n aluat)
1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
sarcasmul

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
fuck my mind is blank..ããã grey's anatomy?!

3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?

I-am explicat unui nene cum intentionez sa ii pun bucatelele-ntr-un site.

4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
des:) in gluma, serios...cred ca o singura data, fratelui meu :))

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
ce ie aia literatura? nuj dom'le...io nu citesc si/sau nu tin minte insa de al'fel cre ca mi-a placut tom sawyer...si io eram un drac cu pantaloni cand eram mica :))

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
aaa..excelent. io ma culc cu mine, ma spal cu mine, imi cant, imi descant,

7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
“m-am saturat”

8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
pai frate n-am cunoscut-o, egal sansele sa se pupe cu ce vrea io is nule..fin'ca mie soarta-mi joaca feste..

9. Continuă propoziţia:
Azi, încă adormita, m-am ridicat din pat avand o presiune surda in partea de jos a abdomenului...am mers la baie, slobozit un jet cristalin auriu, spalat ochii luat halatul de satin peste boxeri si am purces spre un suc de portocale rece si acru care-mi fu servit pe halat fin'ca ma miscam in reluare :D

dam la suzi, andy, paulica si pawsy, iar in plus la castleless si oly si cine mai doreste ;)

Niciun comentariu: