26.6.09

urasc vara



urasc aceasta imbecila canicula. Nu din cauza ca transpir, nu din cauza ca-s muste, nu din cauza ca toata natura vibreaza hormonal.
Sa va povestesc. Biroul meu e la 200m de piata. Deci incercam sa mancam natural si naturist cand se mai intampla. Si am cam ajuns sa mergem zilnic, mai o capsuna, mai o piersicuta, mai o banana, no, dupa sezon. Iarna, cancer, bate vantul, frate, NU VEZI picior de tigan. cum vine caldurica, cum apar ca paduchii si capusele. "da tanti si mie un leu, zano, printeso, uite ce frumoasa esti, da-mi si mie sa imi iau o paine". te hartuiesc in stilul african: biata gazela cu cate 2-3 lei dupa ea. pana incepi si faci crize si urlii ca nu dai nimic nimanui si sa dispara. Nu se intampla sa scapi de aia 2-3 care te praduie neuronal ca apar alti 2-3 cand nu te astepti. Sunt mai putin previzibili decat vremea de la INMH pe 3 zile. Si zic, de-ar zice, uite tanti, iti car sacosele pana la masina, imi dai si mie un leu? jur ca i-as da 5. dar nu, daaaaaaaaaa si mie un leeeu.

6 comentarii:

Mos Califar spunea...

Spray paralizant

io-n Dushu Tau! spunea...

nici chiar asa...:)) monede legate cu fie la + si - la baterie..si sa curenteze cand pun mana pe ban ;))

Cetateanul Popescu spunea...

Eu am facut un experiment: i-am zis uneia, la vreo 16 ani, care-mi ceruse un leu "Vino si spala-mi geamurile si te platesc cu 50 lei (500.000 vechi)".

S-a uitat la mine ca Boc la Ciutacu.

io-n Dushu Tau! spunea...

cetatene? si evident ca s-a imprastiat ca in desenele animate(tom&jerry)...adica in vreo 5 tiganusi mai mici care sa nu fie reperati..

Anonim spunea...

la voi is inca civilizati cersetorii.
astia d-aici vin si te trag de maini, de haine, se baga in fata ta sa te opresti, imi vine sa bat la ei ca la fasole.

Dracu

io-n Dushu Tau! spunea...

daca asta inseamna civilizati...ti-i dau si pe astia tie :D