10.7.09

chick flicks



Desi de obicei filmele care au foarte multa publicitate, o gasca intreaga de pipitze lesinate dupa ele nu-s mare lucru. insa da, pana acu n-am avut vreme sa ma uit la el, azi am facut nitel timp si m-am uitat la Twilight. Bun de vineri seara cu popcorn. Usurel, siropos, gagici bune, masculi acceptabili. Nitel cam scurt dupa gustul meu, dar e primul film vazut cap-coada in muuulta vreme. Acu asteptam New moon. Pana una alta am inceput sa printez cartea :)) sa vedem sa vedem :D

3 comentarii:

Cassini spunea...

De film nu zic nimic da actrita principala este in topul persoanelor pe care as vrea sa le pleznesc daca le-as intalni. Nu stiu de ce, dar mi se pare ca are cea mai enervanta moaca vazuta vreodata.

Jenika spunea...

MAdam...Se poate... De Vineri seara cu popcorn????
Aiai zi de iesit la culb sau de vazut vrunu de adulti.....
:))

io-n Dushu Tau! spunea...

neah, acu is in perioada vineri cu un pic de bar si popcorn :))