18.1.10

s-o rasturnat caruta cu purpurii la antene...



tv-ul meu s-o dereglat de tot. probabil atata psihoza, unde si paranormal au facut sa se dilate cablu'...si din simplu purecos tv-ul a devenit absolut HD. adica Hyper Dimension ceva.
Dar sa revenim la oile noastre.
Noi prin natura s'tem un neam de bisericosi, care pupa oase si geamuri aurii pana le iau luciul(Nu nicoleta luciu..desi fata are sanse sa devina sfanta si sa ii linga toti barbatii sanii) dar iar am deviat.

Deci. La fiecare duminica, luni, joi, craciun, pashte, sarbatoare, moaste prinzi zoile de oameni politici la pupat, rugat, cruci, biserici, manastiri, tamaie, moaste. asta pana acum. mai nou ne inchinam la pentagrame, panarame, mame omizi, tehnici de psihoza, baut de urina, tehnici de bruiaj mental, vrajitoare si cocaina. In special familia geoana. Daca pana acu era ridiculizat doar un imbecil de la psd, acu isi aduna randurile si se declara in grup adoratori de voodoo si juju.

Sa ne traiasca politicienii. Au reusit intr-o saptamana si un pic sa ne aduca la nivelul republicii bananiere Surinam. WTF!?

8 comentarii:

Jenika spunea...

Surinam ????
Madam....madam!!!!
Pai acolo e chiar misto peisagiu....
Mai degraba Botsowana sau trinidad und Tabaco....ori cum se vor numi dansele ca macar acolo sa umblii cu vraciu dupe tine si cu scafarlia oponentului la cingatoare e sport national...
:)

Coffee spunea...

Uaaaa...credem ca eu am nave spatiale prin cutia craniana!!!
Brusc ma simt sanatos tun! Mesc din suflet ai fost un real ajutor pt mine macar. Te voi recomanda la ne'a Geoana ?

io-n Dushu Tau! spunea...

jenika...am pus degetu' pe harta...no, acu daca nu mi-a iesit decat surinam...mnah...cautam de fapt djibuti, da la aia nu prea sunt banane :))

io-n Dushu Tau! spunea...

coffee. poate ai. dar planeaza lin, nu zdruncina:D

Jenika spunea...

Madam...sa imi fie cu pardon....
Nu stiam cat de balanei sunt la creieri unii...insa se pare ca noi chiar putem sa exportam cativa....
Vo doi trei macar...iar unii e bine sa isi ia si nevestele cu ei...ca vaz ca si ele delireaza ezoteric ...
De la soacra li se trage....

io-n Dushu Tau! spunea...

ohooo..am exportat creierele gri acu vreo vreme...cu schengen si alea alea..noi am ramas cu babele nefutute superstitioase si blonde

Jenika spunea...

Pai da...cu ce puteam ramane si noi....
Cu bunataturile astea mici si simpatice de imi vine sa merg la seceris cu mitraliera!!
:)

LiaLia spunea...

Bre, io de joia trecută nu am mai văzut tv. Nici site-uri, bloguri, bla bla. Am trăit ca un vierme nefolositor societăţii. Cu gagic, prieteni, papa bun, Lord of the rings şi alte filme, dat la lopată, înjurat pe ăştia cu încălzirea lor globală. Noroc că m-am dus la salon la tuns azi, că mi-au povestit frizeru şi manichiurista ce voodoo şi mama omida am pierdut! Fată, da' bine că am trecut de 2008 când culoarea anului era roz-prăfuit, îţi dai seama ce penibil era?