2.9.10

si mana grebla se facu...



ce senzatie cretina e sa te scuture unu de bani pentru reparatii la masina si sa fii atat de neputincios pe tema asta incat doar sa intinzi cardul si sa inghiti in sec.
Chestiile care le poti face (diy) in fata blocului au totusi o limitare mai ales daca n-ai elevator sau rampa :|
Moarte prietenilor care au sapat gauri pentru conductele de gaz in jurul muncii mele de vreo 3 luni de zile. V-as pune bucsele mele facute franjuri pe organ ca sa simtiti si voi durerea din portofelul meu.

4 comentarii:

varanus spunea...

Bucşe pe organ??? N-aş risca. Dacă le place? Dacă nu lor, consoartelor...

io-n Dushu Tau! spunea...

varanus, la cat ii de mica gaura la bucsa, precis putza lor o sa se faca neagra si urata si o sa le cada jos :))

raudemusca spunea...

Esti tatica! La ce ma asteapta pe mine acum, cred ca o sa-mi bag io putza singur in bucsile alea, ca sa nu ma doara asa tare cand o veni vremea sa tai cardu'!

io-n Dushu Tau! spunea...

rau demusca...tocmai am fost s-o iau :) 439.51 bucsele de brat...si plimbarea pe standul de directie. si mi-a fost pus in vedere ca tre sa inlocuiesc placutele de frana si un burduf de bieleta stabilizatoare...