8.4.11

socant!



Acum direct din start, contrar tuturor asteptarilor cititorilor care se asteapta la o postare plina de carne si de dumnezei, socant...o sa fie doar o carne trimisa catre ala de mi-a declarat iubirea cu cheia pe capota mea cea curata si frumoasa, plina de urme de labute de pisici.
Si cum iubirea lui n-a putut fi declarata asa, doar c-o trecere draguta ci cu mai multi carlionti si insistat pana la tabla...am zis, nah, cum toata dragostea trece, asa o sa treaca si semnele de pe capota.
Deci am purces sa iau hartii de prin firma cu drept de semnatura si vira la asigurari.
Cum noi avem multe din masini cu casco la Allianz am intrebat colegii unde, ce si cum si drept urmare m-am infiintat acolo dimineata la 9.
Conform lor trebuia sa ma pregatesc cu rabdare de fier, conform altora cu un stol sanatos de injuraturi si de maraieli printre dinti, fin'ca asiguratorii chipurile ar fi pitbuli nervosi, care doresc doar sa suga sangele clientului si sa-l lase neterminat - adica cu dom'le...ia-o in brate.
Drept urmare cu hartiile in dinti am plecat sa imi fac constatarea. Un nene destul de tinerel ma intreaba ce-am patit. Pai, masina zgariata in parcare. Are mesaj? Zic, da, probabil de dragoste fata de mediu...doar ca e intr-o limba neinteleasa de pamanteni. Stiti, daca e scris realmente ceva trebe facuta vizita la politie pentru vandalism&shit. Nuuu dom'le.. is niste bucle frumoase, ca la caligrafie. Mbinee...Unde s-o intamplat? In fata blocului. mbooon. Scrie el acolo tot ce trebuia de completat de partea lor a foii, mai intreaba una alta, hai sa facem poze. Pai uite aici pe capota...un real artist...
Face nenea poze, ii mai arat pe unde mai aveam o ciupeala de vopsea de la chietroaiele din iarna de pe drum si il intreb daca pot sa o trec pe constatarea asta sau tre sa mai vin o tura. Foarte amabil ii face poze si-o trece si pe aia pe hartie.

Eu in soc si fibrilatii. NU SE POATE! Asta e in Brasov, Romania? Imposibil. Realmente imposibil.

Intram inauntru dupa ce face poze la serie de sasiu si kilometraj ca sa dau declaratiile. Imi explica frumos cum sa fac schita evenimentului si cum sa declar pe prima pagina si pe ultima ce anume s-a intamplat...si gata. Eu socata. Unde alea 2h si hartii si oameni scortosi si gretosi..da unde-s frate pitbulii in sange si cu chef de bataie, cand la mine totul a durat 30 de minute? Am profitat ca eram si pe langa reprezentanta/service a masinii mele si in alte 5 minute am facut si programare pentru vopsit. Tot a durat 40 de minute cu tot cu drum. Da, in romania anilor 2011.
Deci, bravo Allianz. Sper sa nu mai vin la voi curand, insa daca vin promit ca nu mai vin cu frica de pitbuli in geanta :)

6 comentarii:

matusalem spunea...

Taica, visul asta e frumos al dracului, prea frumos sa fie adevarat... :)
Are toate ingredientele pentru o nuvela de mare succes. :))

io-n Dushu Tau! spunea...

matusalem, asa e...astept sa vad cat o sa ma z'dui cu aia de la seat ca l-au vopsit prost :)))

dojo spunea...

Mi-a lovit masina in parcare boul de italian de vis-a-vis. La 9 dimineata, cand dormeam si io ca omul. Peste cateva ore a venit un argat de-al lui (e mare patron de multinationala) si ne-am carat la Generali. In juma' de ora aveam constatarea rezolvata, poze facute si a doua zi m-am dus la service-ul Opel. Si-au cerut scuze ca nu-i gata dojomobilul intr-o zi (au avut de lucrat la portiera, oglinga etc.) si dupa 2 zile m-au sunat sa anunte ca e OK.

Socant, dar se poate. In cateva zile am avut masina pusa la punct, asigurarea boului a platit "distractia", totul fara draci sau stres.

io-n Dushu Tau! spunea...

dojo..i know...si pentru mine a fost socant. am bagat luni dimineata in service la vopsit si marti seara m-au sunat. miercuri am ridicat-o...facuta absolut perfect + o polishare de zile mari... incep sa fiu uimita de romanica, zau!

Vlad Stoica spunea...

Stiu ca toti oamenii se plang de aceste constatari, eu unul odata am avut nevoie si in 30 de minute cu tot cu statul la coada am terminat. Iar masina a fost gata in 3 zile. Tot in Romania, poate nu va vine sa credeti, in Bucuresti chiar.

Vlad Stoica spunea...

Nu este chiar asa cum zice lumea. In septembrie anul trecut am fost si eu la Astra, ma lovise cineva. In juma de ora am completat toate formularele cu tot cu poze si in 3 zile mi-am luat masina rezolvata. Am auzit si eu ca se plang multi, dar dintre cunostintele mele si propria experienta nu este chiar asa groaznic.