7.5.12

handicapul nu are limite



Mai ales cand e vorba de ala de la cap. Si nu ma refer aici la cei nascuti asa sau accidentati, ci la cei care sunt retardati de buna voie. Si carora pe langa neuroni le lipsesc si nitelushe conexiuni musculare pe care ar trebui sa le faca, asta in cazul in care au inca doua maini si nu-s leprosi si-au ramas doar cu picioarele.
Acum de exemplu, proaspat trezita, dupa o incercare de atipit dupa munca si mai ales dupa o noapte cu cosmar sinistru pot sa exemplific.
Cata vreme am inchis ochii..adica de pe la 7 jumate pana la 8 am descoperit ca vecinii mei de vis-a-vis au inceput sa aiba cel putin distrofie musculara si peste toate o nesimtita de amnezie groaznica.

Ca tot oraseanul care sta la tara unde in batatura ta faci ce te taie unicul neuron, panaramele astea 2 de oameni au decis ca e momentul, acum v'un an, macar la oras sa isi faca upgrade la poarta. Si ca toti coclitii plini de bun gust si-au tras usa metalica visinie cu clanta aurie si chiar cu futut de ciocanel cu care sa le rupi folia de tabla ca sa ii faci atenti ca vrei ceva.

Mno, deci azi cat am incercat sa dorm, la o numaratoare scurta am contabilizat ca astia doi gaaaaaaarantat nu mai au nici macar o mana din cele 4 in dotarea familiei, ca sa nu spun despre mancaricii in cur care ii fac sa iasa afara din casa la 10 minute, incepand cu ora 7 dimineata si terminand probabil pe la 9...fin'ca inca nu i-o linistit naiba.

Acum, teoria cu distrofia este totusi ok fin'ca al'fel nu reusesc sa imi explic cum mama dracului trebuie sa ia avant cu 180 de grade inainte sa tranteasca usa, o usa care numa nu te roaga sa o inchizi incet si din clanta.

Probabil ca o imping cu piciorul sau au un sistem d'ala cu trage sfoara cu proteza destul de repede ca sa se inchida doar busita. Al'fel nu imi iese de nici un fel matematica. Cum mama dracului inca mai sta in tatani o usa care este trantita cu sete de cel putin 30 de ori pe zi, nu imi pot explica. Ca mie mi se scutura vesela in dulapul din bucatarie la fiecare miscare din clanta de-a astora. Si nu stiu de ce, dar asta seara o sa iasa cu iures...asa ca astept idei despre cum sa desfiintez o usa de apartament.

3 comentarii:

Cristina spunea...

cu aparat de sudura! :)

io-n Dushu Tau! spunea...

cristina, se pare ca urletele au functionat...azi cat am stat acasa nu am auzit o usa trantita. :wink:

Anonim spunea...

belgianii rezolva problemele cu vecinii folosind cutia postala: li se pun scrisori in cutia postala, lipesc hartii pe cutia postala, unde li se explica, despre reguli, politist de proximitate, valoarea amenzii etc.

Caz exemplificativ: un vecin iese cu cainele si nu strange dupa caine in saci, ca ceilalti. Vecinii au ridicat cu ajutorul unui ziar rahatul si i l-au pus pe presul usii/ in cutia postala.