1.1.13

seventy four, seventy five!



no, s-o gatat si 2012, o inceput si 2013. Asa ca sa facem o cafea si sa vedem un bilant:
1. Revelionul prins in pijamalele gri si in pat - verificat, exista! Mult mai bine decat ultimele 2-3 revelioane la care am participat.
2. Fara bani la sutien, hell, char fara sutien - verificat, asa a fost
3. Fara lenjerie rosie si fara nimic in afara de ochii rosii - verificat, n-a fost nimic rosu!
4. Fara sa imi bag botul in alcooale - evident, paharul inca zace neatins pe dulap
5. Fara sa mananc peste sau struguri - pentru ce? cand exista biscuiti sarati, nimic nu mai conteaza
6. Fara vasc - evident, cine are nevoie de natura moarta in casa?
7. Fara tort si alte dulceturi - dada, biscuiti sarati, va amintiti?
8. Fara muzica si veselie - pai ce, nu ajungeau petardele de afara? Cantau nene, ca fanfara militara!
9. Fara sa arunc absolut nimic pe geam, insa am dus gunoiul - cine sfantul o fi inventat si regulile astea?
10. Nu am facut zgomot si nici n-am dat drumul la muzici sa scot vecinii din pat - la ce ar fi fost util cand aproape dormeam ca valiza cand a inceput bubuiala?

Mno, acu ca am incalcat cel putin 10 reguli supertitioase care is aducatoare de noroc si bunastare in 2013, cum o incepe anul asta care ii nascut in 13, marti?

Ps. Voua insa vi-l doresc plin de liniste si de bucurii!

5 comentarii:

mosu spunea...

Sa ai un an bun cu sanatate, bucurii, liniste si dorinte implinite... Restul or mai veni si nechemate... :)

io-n Dushu Tau! spunea...

La multi ani Mosule! Multa sanatate si fericire!

silavaracald spunea...

Si eu le-am incalcat pe majoritatea dintre cele, cu exceptia culorii rosu, ca asa era treningul in care eram imbracata; ba chiar si bluza de fas... Deci, dragoste si pasiune cat cuprinde! :))

io-n Dushu Tau! spunea...

:) La multi ani slvc, cu pasiune sa fie! :))

silavaracald spunea...

Mulțumesc, la fel! :)