13.5.07

cu oaia la pascut



mentionez ca da..locuiesc intr-o zona cu padure...adica pardon..cade padurea pe mine..da..la oras..azi am reusit sa ma oripilez in prima clipa. romanul a devenit campion la facut gratare pe capota masinii.

varianta lunga:
azi am decis dupa indelungi strofocari sa facem un gratar (da baieti, si mie mi-a fost tare dor de voi)..si am iesit in fantastica zona "la iepure" pur les connoisseurs - brasov, padure, iarba, baraj, apa, baca-baca...
zona n-ash putea sa va spun cat ii de mare...insa atatea masini nu am vazut in viata mea.JUR PE ROSU..ma oftic ca n'am facut poze...insa gratarele erau deja unu si masina..probabil pompierii nino-nino erau gata pregatiti de atac daca iesea fum dupa baraj sa mearga sa le atace micu'. si cum mici erau multi..masini si mai multe...nu mai era un petic de iarba pe care sa-ti shezi batista ca o doamna in odihnirea vesnica a puturosului fund.

io asta e o chestie care n-o pricep...de ce sula zici ca iesi la iarba verde, cand cade padurea pe tine cu MASINA. ia-o frate cu sacu-n spate si cu micu-n frigorifica si mergi cu adidasu' 500 m pana la primul copac sub care vrei sa stai...vii sa imi poluezi cartierul, sa imi poluezi micu' si marele si puiu si cascavalu' cu esapamentul tau infect, chit ca pica padurea pe mine...insa cel mai tare ma deranjeaza marea de muzici care razbate de la fiecare sexos care stie ca-i tare-n cioc si boxe. v-ash ura sa muriti in bezna... si sa plecati dracu de la mine de acasa ca nu v-am invitat pe nici unu din voi..ce io vin sa pasc la voi in fata blocului!?

Niciun comentariu: