31.5.07

ghidul Gay-stopperului de Rapid



da. actiunea se petrece in sageata albastra...brasov via ploiesti spre bucuresti. dupa masa...ora 18.50..apar pe peron doi tineri curatei, se aseaza pe scaune...asteapta sa vina trenu... in gandul meu..heh..doar n-o fi sa fie..
in fine..ajunge sajata..ma sui sus..imi caut locul..scot ziarul si incep sa catzavencesc...la un moment dat imi sare genunchiul din loc si ridic nasul din ziare..evident la urechile mele tzipa niste linkin' si deci nu eram atenta la traficul din jur..

dupa cum spuneam mi-a sarit genunchiu...din cauza unei genti..a celor doi zani de pe peron care s-or suit tren si culmea aveau bilet pe banca de vis-a-vis de mine...egal isi cer scuze - sau asta am vrut eu sa citesc pe buze, necatadicsind sa dau castile jos - isi aseaza gentile sus zambesc suav la mine imi imping boarfele mai incolo si da domnu sa se potoleasca.

Facuti dupa tipologia LoleK si BoleK - unu durduliu si negrotei asa, cu ochelari de soare si tricou d'ala de placstici, cellalt lung firav si alb ca spuma laptelui - cu unghii lacuite transparent si shapcutza d'asta-n trend amu. iarasi..EGAL....

dupa o vreme negroteiul ii pune mana pe genunchi lu' nea astalalt...ok..gest de stadion..vrea sa il faca atent, il ia dupa gat..hmm...gest de stadion? cam tandru totusi ...el ii raspunde frematand la priviri ( acu incep sa ma gandesc daca mi-am facut 2 gauri in catzavencu sa vad toate astea sau doar am avut senzatia ca am citit ziarul)....incep si is shoptesc la ureche...si chicotesc ca niste neprihanite de clasa a 3 carora le-a zis gigel ca le iubeste...se iau dupa gat..shi jpac isi lipesc un mozol d'ala cu limbi in gat...pe la sinaia spuma laptelui dupa consumarea actului isi pune tandru capatzana cu shapca pe umarul de plastic al negroteiului si incepe sa doarma...negroteiul il tinea cu grija pe umar..cand ii mai fugea capatzana il ridica la loc shi-i invartea parul pe dejte...se trezeste tanarul...limbile de buna dimineata...
.....sh'a dat domnu' sa ajung in bucuresti inainte sa imi explodeze ficatu' de ras in spatele ziarului.

inteleg ca la femei functioneaza sistemu asta...doo se pupa ca sa capteze atentia unuia pe care il vrea ori una ori alta...inteleg pana la capat si cuplurile gay formate din masculi..da sa imi trag doo - cei pe care ii stiu eu is mai discreti...chiar ne amuzam asa mai nou???

Niciun comentariu: