2.7.07

borcanul cu compot de shoareci



Dedicat lui Fulgerica/Bullets

hihi..te invat tehnicile mele de prins soareci la bloc? si eu am descoperit intr-o noapte cand am mers la baie ca a fugit ceva sub masina de spalat..da am zis ca am avut vedenii deh..eram cam ametita si somnoroasa...si ce dracu ar putea misuna la etajul 5?.cand colocatarii au confirmat am inceput sa intru la banuieli..am verificat camara - fiindca acolo e locul favorit..si am aruncat cam jumate din ea - zahar, faina, pesmet multe chestii bune de mancat pentru ei - si am decis sa iau matter-ul in mana.

farfurie+nuca+chibrit/scobitoare+slanina+fund de lemn - evident de nefolosit dupa aia. am golit un raft in camara pe care sa aplic momeala si am purces la montat. in nuca incerci sa bagi batul de chibrit in gaurica - cu grija sa fie nuca rotunda si intreaga dupa ce ai terminat, apoi tai o bucatica de slanina cat sa fi tu satisfacut de ea si sa nu i se para mare unui tampit de shobo..cam 0,5 cm pe 0,5 o atasezi in capatul opus de bat fata de nuca. deci ai un sistem nuca bat slana. boooon...am asezat fundul de lemn frumos pe raft..am asezat nuca in asa fel incat daca ii pun farfuria sa cada pe el..si am asezat farfuria cu marginea pe nuca si cu slanina spre centrul de farfurieee...

dupa ce am montat cursa simpla m-am shutit de acasa la ale mele...nu ajung sa mi se incalzeasca si mie situatia suna telefonul ...alo alo...vezi ca a cazut farfuria si inauntru e un shoarece fin'ca am zguduit de farfurie si fund si e acolo...tolomacul ramasese prins inauntru - a tras de slana de pe batul de chibrit pana i-a alunecat farfuria de pe nuca. ACUM CE FAC CU EL?. am zis arunca-l sau pune farfuria cu fundul in vana sa nu poata iesi sau asteapta ca vin... cand am ajuns acasa frac-miu pazea cu maturoiul soarecele care n-avea 5cm cu tot cu coada sa nu iasa din vana. a fost atata de agitat si de nervos ca a reusit sa miste o ditai farfuria pana la marginea fundului de lemn sa se strecoare afara. ce facem ce facem...

1.il facem aviator - il aruncam de la 5 - sigur moare - e usurel poate pluteste..ntz
2. il facem marinel - pe conducta la vale...pfii ce se duce - da daca pe acolo o venit logic dracul inoata.
3. ii dam in cap in vana - iuck si umplem vana de sange? bleax no way
4. il capturam din nou si il aruncam afara

vijelios si victorios ma duc in camara si aduc un borcan de 800g in care sa prind intrusu..ii trantesc borcanul in cap in vana ii bag fundul de lemn dedesubt sa il pot ridica..infiletez capacul la borcan...si brusc..aveam compot de soarece - la care i-am facut si poze de al'fel..tre sa le caut..- .in gandul gandului meu zic daaar daca totusi are si nevasta!?
mai setez cursa o tura in camara si ne bagam la patucuri ca deh..era tarziu...eram cu un soarece captiv pe masina de spalat si in asteptarea altor musterii...si nu dureaza 10 minute si aud zdrang din camara..no..futu-i...inca unul..ce mama dracului!?
fiind casa in care doar se doarme..va dati seama ca a fost raiul pe pamant pentru ei. liniste sa faca tot ce le trece prin cap..seara cand vin fraierii...bagati nani pana la loc comanda.

victima nr.2 era la borcan exact ca prima...am zis no..mai punem odata...in fine..nu s-o intamplat nimic pana dimineata. soriceii stateau cuminti unul langa celalalt pe masina de spalat, fiecare in borcanul/domniciliu fortat al domniei sale. nu stiu ce au facut pana dimineata fin'ca au disparut la prima ora cu tot cu borcane - inclin sa cred ca s-au intors undeva in ceruri pe o roata de cascaval.

am stabilit sa facem un damage assessment si sa facem curat in camara/bucatarie...de la curatat/spalat cu clor/aruncat tot ce parea atins. inclin sa cred ca mai mult de 2-3 zile de la vazutul in baie cu coada ochiului si curatenia asta n-au fost.facand curat prin camara zaresc un cuib ca de pasare..zic wtf? mai fac curat mai gasesc unul - din chestii roase de pe acolo.mai curat inca unul..deja incepusem sa intru la idei.insa intr-un final m-am lamurit..intr-un colt dosnic soriceii prolifici cum ii stim imi facusera cadou si v'o 10 dintre copilasii lor..roz si colcaitori ca niste rame. m-am oripilat instant si am inceput sa urlu - io cea care i-am borcanat pe parintii lor si am sters-o de acasa cu amenintarea ca pana nu dispar aia mici de acolo nu ma mai intorc...

Niciun comentariu: