5.7.07

Ce inseamna sa fi muritor de rand



te gandesti ca omu...am xlei salar...am nevoie de xxxx lei sa imi iau un aspirator sau o masina de spalat sau un tv, pc, masina, casa...ce nevoie are fiecare...si cum x-ul tau numa se divide nu se si inmulteste esti nevoit sa te duci la banci...

experienta mea face o comparatie idioata intre 2 mari corporatii alpha bank si bcr.

bcr: credit: vrei ..na...maine-l ai daca aduci azi actele. insa au niste dobanzi si niste taxe de te dor creierii. Platesti cat n-ai avut si n-ai vrut.

ab: azi aduceti actele, maine semnati, veniti peste 2 saptamani sa vedem, mai veniti peste o alta saptamana sa vedem iarasi, si peste inca o saptamana sa vedem daca avem banii, si peste inca vreo cateva zile sa ii scoateti in cont...pana acu a trecut o luna..oare ce mai inventeazA? pe langa faptul ca au o lene si o sila in ei de iti vine sa mori...secretarele secreteaza secretii in loc sa raspunda la telefon..au birourile de zici c-a trecut bomba pe acolo...ce MAMA dracului de banca e aia!?

anyway

DAR!!!!! tu ca fraier de rand daca intarzii o zi te ard la CRB si la BRD si la MML tu-i in gura...la aia care au 10 randuri de bani le dau pe loc. la aia care n-au si le trebe urgent ii plimba ca pe jir porcii mistreti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte interesante concluziile, aceleasi aventuri sf le-am avut cu amandoua reprezentantele bancare.
Momentan din nevoie de necesitate am ramas cu AB.. BCR si as mai adauga BRD seamana ca doua picaturi de apa intr-un lighean cu lapte acru.