9.5.08

Femeieshti



aici sa nu va ganditi la chestiuni menstruale...shi astea is tot asa cu constanta...insa nimeni nu sangereaza decat daca e tuns cu briciu...

deci da...era vorba de tuns.

am reusit aseara sa ma hotarasc sa ma duc sa imi donez cota de lana, la un nene stilist care mi-i simpatic foc.

problema shede in felu' urmator...io cand ma duc la tuns...dureaza uzual 15 minute - asta cand mergeam la tantiile care lucrau la igiena si imi si faceau freza a la igiena.

apoi, la nenea spalatul a durat @25 minute...a pus mai multe smantani in parul meu decat am bagat io in gura in ultimii 15 de ani. 25' dupa aia m-o uscat, mi-a intins parul si s-o hotarat sa ma tunda. s-o rezolvat usor in inca fro 25 de minute..si in final...chestiune rezolvata.

totul insa a durat un pic peste limita mea de toleranta, la plastic.

si aici ma refer la faptul ca n-am mai fost intr-un salon in care sa fie atatea femei de plastic. Extensii de par - plastic, unghii lungi de acryl - plastic, par vocsit in blond de n ori = aproape plastic, implanturi in bot si sani - plastic/silicoane sau salin sau doar burete pe un pic de chele lasata, cizme pana la buric din ceva lucios - stretchy - plastic versus geci cu blanitza la margine, tot din ceva lucios equals plastic.

si deci, cum sarsanaua si papanashu vietii sa nu ti se faca acru sa mergi intr-o crashma d'asta, sa preferi sa te duci intr-o frizerie de barbati...sau cum ii zice la aia...sa vina o matahaloasa de zici ca e d'aia din reclama de la dacia, si sa faca arta abstracta in chica ta...
whateva..

PS : Care e dieferenta dintre un Magnet si un Tzigan? Tziganu mai atrage si Cupru si Aluminiu

Niciun comentariu: