26.6.08

de paza.




odata pe luna, tre sa fac sacrificiul suprem, sa imi adun fortele si rabdarea, sa scutur portofelul si toate conturile si sa ma duc sa imi platesc datoriile la banca. mirificul coshmar pe numele mic Ratã. Azi insa, culmea, era coada...coada impropriu spus...erau 3 persoane in fata mea. asta mi-a dat timp sa imi arunc ochii prin mirificele lor birouri, la fantasticul personal - care culmea, sunt niste dragutzi de fiecare data, doar ce dracu..le dau bani - si la aia care ii pazesc. si m-am tot uitat la centura cu tocul de pistol al cucoanei care cica pazeste incinta sa nu ii fure nimeni si care gadila cu telecomanda aparatul de aer conditionat. primul lucru care mi-a sarit in ochi era un ac imens cu bucla la capat, semana a o scula din epoca lu' Torquemada. am stat si m-am gandit. ala daca ti-l baga-n gat, acolo ramai..insa de ce rahat le-au dat acu asta, daca fetele au pistol? raspunsul mi-a venit instantaneu dupa ce gratzia de 9j de kile a trecut pe langa mine. are pistol, insa canci incarcator. si lucrul asta era vizibil din avion. ma intreb...avand in vedere ca doamna era corpolenta, n-are incarcator la pistol, nu parea sa fie foarte vioaie, cum papanashu meu ii face pe aia micii care invart bani pe acolo sa se simta in siguranta? e ca si cum ar pazi camionul cu lingouri de aur bunica-mea, cu un pistol cu apa.
adevarul e ca 98% din personalul de paza pentru firme si in rest..is peste 60 ani si nu le mai da nimeni psihologicul pentru port arma..si, oricum, fix pix iti pot oferi protectie. macar de le-ar da taser-e...sa stie o chestie, daca ma enervezi te curentez de te ia dracu..asa? cucoana aia poate era calificata doar sa ma sperie cu urlete.

Niciun comentariu: