6.6.08

pickhammeritz-ash nevasta



nu stiu ce se intampla, inclin sa cred ca e un complot universal impotriva mea...ieri dimineata mi-am facut trezirea de dimineata in tanguirea tandra si melodioasa ca a unui porumbel castrat a acestui instrument, incepand de pe la ora 7, azi au fost chiar un pic mai matinali, bagandu-mi toate organele in frigiderele lor si a familiilor alora care se pun sa inlocuiasca tzavi si conducte dimineata sub geamul meu, plec la munca, pe drum, toata lumea sparge pe drum tzavi, conducte, shosele, bitumuri, pereti, usi si geamuri, am ajuns in final la munca...acolo, supriza! baietii puncteaza teava de gaz, sper sa zboare macar unu lovind tzava-n plin ca m-am saturat de ei. cred ca ma mut la tzara, unica tzava care s-o am sa fie de curent si apa...si alea bagate-n pamant nu-n cimentzi...mormantzi si cruci...

si cand te gandesti ca astia au spor de pierdut/primit erectie, numa sa sparga orice beton, probabil d'aia shurubaresc asa cu dor si drag la orice peticutz de ciment, pus proaspat sau vechi...

3 comentarii:

Anonim spunea...

En an de campanie electorala...deci toate municipalitatile s-au pus pe trebaluit. Don't take it personal :) N-are nici o legatura nici cu tine nici cu nimeni din orasul tau. Oameni trebuie sa isi faca cota :)

Anonim spunea...

Ce vrei mah? Nişte ţărani...! :)

io-n Dushu Tau! spunea...

noroc ca weekendu asta ma mut la judetean, poate acolo e liniste...