13.7.08

boobiez





tuturor ne plac sanii, mari, mici, lasati, in vant, siliconati, pudrati, naturali, bronzati, palizi, mar, para, pepene, ii pipaim si ii balosim de la ce le mai mici varste pana la cele mai mari. INSA

n-o sa inteleg NICIODATA pe anumite purtatoare a asa numitului sex frumos de ce ii ascund. si n-o sa il mai inteleg niciodata pe ala care o inventat sutienu.

azi mergeam pe drum linistita - adicatelea printre turisti si ochelari de soare si o vad pe ea. avea o rochitza baby doll roz cu buline negre, picioare fine, balerini,
arata ca scoasa din vitrina. manechinutz de sus pana jos. plata si fusiforma. si purta frate un burete de 5 cm peste platfusul ala si pe sub rochita...si jur ca nu mai inteleg. de ce sa strici o rochita care vine super pe tine cu un sutien de cacat.
de fapt nu inteleg nici moarta de ce pitzi astea care au si ele un cm de san de ce dracu poarta sutien. mai mare sigur nu-l face...fin'ca buretele pe langa ca acopera...daca n-are ce ridica..pace. nu inteleg de ce uneori poarta doo unu peste altu..doo carpe sub care nu e nimic n-o sa faca sani nici unei mumii dragele mele.

din punctul meu de vedere, sutienul e o inventie de sustinere nu de invaluire, acoperire si dosire a ceea ce nu exista sau eventual o metoda de corupere. ma uit ca is babe care vorba aia la 60-70j de ani nu umbla cu sutiene si te fac sa balesti ce vezi prin tricou.si vezi copchile d'astea care vorba unora nici par pe gogosica n-au si poarta doo unu peste altul. dragele mele, cu un san frumos sub un maieu fara sutien o sa faceti mai multe victime decat cu 20 de sutiene unu peste altul si toate peste nimic. nu pot intelege cum nu gustati bucuria unui san in vant si preferati sa va impinga balenele tata ziua-n coaste. dara deh. cine mai intelege tineretul din ziua de azi

8 comentarii:

Anonim spunea...

daca nu exista un pic de volum sau macar un sfarc obraznic, tot ii mai bine cu sutien... parerea mea de boobie-addict:)

Anonim spunea...

Hihih.. jos cu sutienele. Huooo! Eu una le urasc si nu le port decat daca-i musai si absolut necesar. [doamnie-tz multzam, mi se tin bine si mi-s mandra nevoie mare de ei, deci ii pot purta liberi fara probleme]. Da' ori de cate ori am purtat obectu' de tortura, m-am simtit ca un caine in lantz. Deci najpa. Free the boobies!!

paulie spunea...

I looove boobies... :D si evident.. sutienu` ma impiedica sa ii admir :P asa ca.. Dusha.. jos textila :))

io-n Dushu Tau! spunea...

paulie, daca inca n-ai observat ca nu scot sutienu' la inaintare decat cand tre sa misc ceva...inseamna MEN ca esti blind :))

dora spunea...

mda, io cand am facut imprudenta sa ma plimb fara sutien intr-o zi, mi-am atras foarte multe priviri si comentarii rautacioase din partea purtatorilor de pula! nu ca atunci cand as purta sutien, ei ar fi mai indulgenti...
oricum, nici io nu-s de acord cu ascunderea sanilor (oricat de mici sau de mari ar fi), dar nici nu pot tolera faptul ca (ne)purtarea sutienului este dictata de exemplarele masculine care sufera teribil daca vad sani prea mici sau prea mari sau prea lasati... sunt curioasa cum ar reactiona si ei daca le-am spune "ai coaiele lasate!" hmmmm...

Anonim spunea...

Fetelor,

am o nedumerire care ma bântuie incă de pe cand mă jucam de-a mama si de-a tata cu fetiţa de sub mine (de la etajul inferior!... măi!...) si ne miram de ce am eu si n-are ea: DE CE se băshică fetele/femeile când văd vreun bărbat că se uită asa... mai lung... la decolteul lor? Oare chiar sunt convinse ca s-au imbrăcat (de exemplu cu un maieu subţire-subţire si fără sutien) doar pentru ele? Când ies din casă n-au oglindă pe hol si-o ţâră de imaginatie, să-si dea seama că atrag privirile? Că călugar (sic!) să fii, si tot tragi cu ochiul...

Iar răspunsul la intrebarea voastră este: DE PROSTI. Valabil pentru mai multe: de ce comentează ca bădăranii, de ce se holbează ca ţăranii lui Garcea, de ce nu se pot stăpâni din fluierat...

io-n Dushu Tau! spunea...

tuh ion_pozitiv...io de ex am zile cand nu doresc sa imi vad moaca in oglinda. si nu mi-o vad. INSA. da de aia stiu ca daca ies in tricou maieu sau alte boarfe femeieshti cu sau fara prea hulitul sutien..se fluiera, se uita, se baleste dupa caz. asa ca m-am obisnuit cu ideea si zic, no hasta e...barbatii balesc dupa boobiez asa ca iau poshetu/rucsacu/geanta si ma car fara sa stiu cum imi arata azi coafat neuronu si sanu'..ca oricum se gaseste cineva sa comenteze ceva :)

castleless spunea...

ha. free the boobies, ca se fac mai multe victime asa. initial am zis ca nu'mi pun mintea sa raspund, da azi ma mananca.
pai eliberati'va fetelor si faceti victime. ca pe undeva daca nu stiti, apai sigur banuiti. ca la noi astialalti efectu' e pavlovian, mancal'ar gaia. si creaza presiune. si idei. asa ca faceti victime, dar sa nu va mai intrebati de ce ajung unii sa dea pe afara si sa vocifereze pe strada dupa voi, sau sa va lase pentru altele, ca la dracu', cu asa inflatie de forme, consistente si alte atribute cat mai variate, cum dracu sa ramana omu' la aceeasi citronada?
mda. conform mie, asta e al doilea motiv pentru care badarania iese la suprafata. ca nu suntem toti yogini ca sa ne putem gestiona vibratiile. si pana mea, tre sa ne descarcam cumva,
al doilea motiv al badaraniei iaste http://castleless.blogspot.com
/2008/07/femei.html