7.7.08

distrattoria



photo from ramblings of a whiner
intr-o buna zi de seara...cam joi, am zis...azi mancam in oras. Chestie care fie intre noi, o fac destul de rar fiind vara, mancare proasta si veche dar si mai ales pentru ca I haz cooking skillz...etc.
am ales locatia pe spranceana...trattoria del chianti. restaurant de fitze...cu terasa dragutza, ospatari atenti, toata stima si suicidul portofelului meu. asta e. acolo s-o vrut, acolo s-o dus populatia. am shazut frumoshel la umbra, lumea a comandat, io am zis..manc light..si chestii care nu au ce sa imi provoace nimic. am servit o salata de pui - cu breast'u la gratar. ca fiert e iuckie. restul lumii s-o spart in fitze cu carpaccio si prosciutto crudo con melone si alte nebunii de ai fi zis ca azi e ziua carnivorelor, doar io semi ierbivora proasta. de ce zic proasta? ca is singura care dupa 5 zile inca fac drumuri spre camera tainica din dos, care, azi peste toate e si ramasa fara hartie.

Deci, prieteni, va recomand cu drag trattoria, daca doriti sa incepeti o cura de dezintoxicare, sunteti constipati de va ies ochii din cap, doriti sa mancati carnuri crude si sa n-aveti nici pe dracu, sau io stiu? poate doar va doriti o eliberare totala a intregii lungimi intestinale timp de zi si noapte pana la epuizarea tuturor resurselor naturale ale lumii. :D

Un comentariu:

Inah spunea...

vaaaaaaaaaai.
chiar asa de rau fuse?
5 zile?
'ai stelutza matale norocoasa.