5.8.08

Hardcore weekend




weekendu asta inceput devreme, de vineri, am zis, plecam la moldave, sa scuturam nitel tzara asta de praf. zis si facut..imbarcat devremior in masina..bagat sanatos pana la piatra neamt, de acolo dunga spre ai mei, oprit la pensiunea moldavia din bacau la halit - minunata mancare, exceptionala locatie, bestiala terasa/gradina de vara ...de acolo bagat sanatos spre granita vaslui/galati unde aveam cazare la casa bunicilor, cu rezidenti de primavaara/vara/toamna mama&co. la ora shepte sara, vineri ne mancam borshu de pui cu ardei iute si barfa cu ce mai e nou la tzara...in varfu' dealului. facut plan minunat pe a 2-a zi...nene trezit la 4, merem la balta...am mers. a fost halucinant. ne-a batut soarele-n cap o zi intreaga, fara un gram de umbra...ca deh..copacii iti fura si pluta si monturile de dat la fund. dupa o parleala sanatoasa, la 4 oameni au iesit fro 5 kile de peste. a fost prea cald sa mai si manance bestiile. subsemnata a prins 2 bibani singucigas de mici la pluta..care au avut parte de pescuit sportiv..respectiv aruncat inapoi in garla, inca un biban mai mare de-o palma la fund si inca un crap de fro 500g care o ajuns si el prin marinimia oamenilor cu minciocul inapoi in garla. deci productivitate ZERO. noroc ca la noi nu se bate moneda pe partea de manci ce prinzi. per total a fost relaxant, frumos, mangaietor. am prins tot soarele din lume pe chelea mea, m-am taiat ca dracu pe picioare prin stufarish si scaieti, but it was damn worth it. pe la 7 ne-a palit foamea si am zis..no, halt. nici asa mare rahat n-am facut..sa merem acasa. acolo ne astepta doamna mama cu fripturi de porcule si vitele facute la cuptor de lut, borshu de pui racoritor, salata de rosii gustoase cu castraveti divin de crocanti, ghiveci din legume proaspete, ficatzei la gratar...uf..imi ploo in gura. sa nu mai notam placintele de mere la cuptor, galustele cu caise si inca multe alte bunatatzuri de care nu am apucat sa ma ating. evident ca apoi ne-a prins ora 11 curatand la bibani si carasei si alte vietati prinse in balta. intr-un final dupa o zi LUNGA 04-23..am decis sa nani, timp in care cainii au ajuns la concluzia ca ceva li se plimba prin batatura si au simtit nevoia sa latre pana au trezit tot stabilimentu...in fine..dimineata haleu - bun iaurt de casa, rosii si alte nebunisme, cafea...si dunga back spre brasov. o gramada de accidente duminica pe drum, mai ales p'aici pe unde is toti nebunii adica intre covasna si bv...si intr-un final glorios am ajuns acasa, rupti de oboseala insa dupa un "hell of a weekend"

Niciun comentariu: