22.9.08

textierii rumani is in vacanta



s-o decis. azi plictisita de sound-urile care le ascult zilnic am zis sa schimb tacamul si am cautat un radio online ...si evident mi-am adus aminte de vechea mea dragoste si anume 21. pe la 4 fara ceva au inceput sa miaune pretenii de la dj project.
probabil ceva melodie noua pe numele sau "departe de noi".

copii astia deprimati cand isi compun versurile au 10 cartonashe cu fraze:
1. Durere si lacrimi
2. Te aud ca prin vis
3. Ca impreuna vom fi
4. ceva cu sufletul gol
5. Fara tine ma sting
6. stelele plang
7. cerul e trist
8. cuvinte care dor
9. nopti si paturi in zadar
10. ceva cu adorat

trag cate unu un cartonash si incep sa abereze, pe stilul binecunoscut al manelarilor: dragoste, natura in comuniune cu iobagul, unii mai plang, m-ai lasat, noroc ca inca n-au introdus banii si dusmanii, etc etc si mult nu mai e pana sa schimbe si soundul din zdubzdub in lalalai...

cert ii ca daca auzi o melodie de acu 2j de ani si o compari cu una noua 85% din cuvinte se repeta, aranjate un pic al'fel si cu orchestratie schimbata.

dom'le...inteleg ca tre sa iti pastrezi linia melodica, sinucigasheala care artrage publicul depresiv, da la dracu...maine poimaine citim ca zulufatul ala blond si-a lasat venele lungi si ca madam de dor si de depresie si-a subtiat shunculitzele de pe talie. domnilor textieri, mogo, da-le draga tu de la tine fro doo cuvinte noi, poate totusi reusesc sa treaca de deprimarea asta cumplita cu care ne bantuie undele!

2 comentarii:

castleless spunea...

reeditare
http://www.youtube.com/watch?v=YhXg7dTt1Qs&feature=related
(vita de vie / vinolamine)

Anonim spunea...

Legat de texte... am auzit o piesa pe Romania Cultural... si versul care nu m-a lasat sa dorm vreo 2 nopti a fost "mi-ai intors metafizicul pe dos". Ok... ok... si-acum ce mai zicem?
D-aia ascult eu rap de afara (chiar si din patria instalatorului sexos - aka Polonia)sa nu m-apuce rasul in plina depresie, ca nu mai nimeresc venele cu lama :P