20.10.08

supra cocalarimea




DA, azi am vazut si supra cocalarimea in actiune si mi-au facut dimineata cacanie de-a dreptul roz bombon.

Deci, in trafic, un martzafoi ratzafor, ce si-a luat masina bengoasa, are o zi buna, deci apare urmatorul context

Brasov, spre bulevardul muncii, semafor 40 secunde ramase pana la verde. Martzafoi a calculat rapid. bulevard cu 5 benzi, 3 dus 2 intors.

Banda unu, pentru la dreapta, nu se ocupa, fin'ca te claxoneaza alti martzafoi grabiti...hmm..nu alegem.

Banda doi, prostii si fraierii fac coada unu dupa altu, cuminti, ca margelutzele la gatu' demoazelei din dreapta. MMMMMMMMMMNup, nici acolo nu ma calific, ce coaiele mele, doar is pizdos, am 75634653 cai sub capota.

Banda trei, libera, liberutza si neocupata de otomani este by default pentru la stanga. yes, that's my choice urla cocalarismu din el. omu evident evaluase toate optiunile pentru mers inainte si negasind nici una care i-ar fi permis un demaraj pe masura calutzilor motorului sau i s-o parut ca al lui chrysler ii sta meserie sa mearga inainte de pe banda spre stanga.

zis si facut. s-o proptit in banda si astepta cuminte parca fluierand a nimic, de nici musca n-ar fi simtit nimic in aer. in spatele lui, un alt martzafoi de coca, se aseaza linistit cu un audi negru taciune...10 secunde....5 secunde, 4,3, audi isi ia avant din spatele chrysler-ului, baga luminile de semnalizare stanga, baga pedala de acceleratie in podea si il depaseste pe stanga pe martzafoiu cu chrysler sh'o rupe-n bulevard la vale.

deci un soi asa de triplare a fraierului care statea corect la semafor. martzafoiu cu chrysler a ramas cateva clipe interzis, de si-a ratat startul cu care ar fi trebuit sa se bage in fata coloanei corect asezate la stop si o inceput sa cersheasca mila astora corecti, semnalizand si claxonand sa fie lasat sa intre si el in rand cu fraierii.

si ma intreb...oare cat ie de misto, bestial si umilitor ca tu shmecher cu freza, coaie si volan cu chele, sa fi facut muci, intr-o secunda la semafor, de unu o clipa mai shmecher ca tine?

3 comentarii:

LiaLia spunea...

Mult mai mishto, parerea mea, ar fi fost daca se si pocneau cei doi jmecheri. Eu am avut norocul sa dau peste asa un episod :))

io-n Dushu Tau! spunea...

am citit ;) si inca sunt cu ochii in blogul tau...prind din urma tot ce misca, fin-ca n-am chef de munca si m-a prins bine de tot ce ai scris acolo :). felicitari sincere. caut de mult o gura de aer proaspat si am gasit-o la tine, cu tine ;)

LiaLia spunea...

Zambesc sincer si inca mai roshesc placut la asemenea complimente :)