6.10.08

tupeu multilateral



dom'le..te astepti la replici de genu...nu-mi dai papusha imi iau jucariile si plec acasa de la un putzoi de 4 ani. asta seara cum bantuiam io intr-o doara pe iahu - locul - cimitir al tineretzelor mele - ma ia un nene la palavre, prima data ever cand aud de el...

el:Vad din ce in ce mai interesante poze de avatar la tine care ma fac curios sa vad cine este in spatele acestora. Imi arati o poza cu tine? Pleeeeeeeaaaaaasssssssssseeeee
io: nu obisnuiesc
el:te inteleg
el:doar daca vrei, nu te fortez sa te simti rau, dar daca ai incredere in mine, atunci poti sa-mi trimiti una macar
io: nu
el:atunci nici nu ma mai intereseaza sa vorbesc cu tine
el:vrei sa te sterg din lista mea?
io: minunat
io: e..lista ta..nu pot decide pentru tine
el:ok
el:bye bye

deci, nu ridici fustita, fug baieteii de 32 de ani de manca pamantu...urland in gura mare...nu mi-o arati..nu ti-o arat..si pot sa iti dau si IGNORE...sac!!!

9 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Da' apropo: cum arati? Cu degetul? Sau, civilizat, din cap/ochi?

Just being curious...

io-n Dushu Tau! spunea...

pai ca un om civilizat ce estem, nu arat. insinuez, directionez verbal...cu mai la stanga, mai la dreapta, aia cu curu' mare de langa aia buna, deh, barbateste!

Inah spunea...

meseriasa incercare...:))
pe mine ma emotioneaza teribil agatamentele pe mess ....mai ales alea care incep cu "hello. do you have a webcam? do you want to see my dick?"
ignore e putin...
doua-trei pungi de napalm in freza perversului ar fi extrem de potrivite.

io-n Dushu Tau! spunea...

da de ce? e fun sa razi de aia mai putin gifted ;)).
in general zic...oh, yes...i'm in great need. si dupa aia...aa...is that what you call a dick? that's not even a pipi instrument...si'zdai seama ca ignore-ul e al meu ;))

yesterdayman spunea...

'aidi mah duamna shi tu acuma... nu puteai sa-i trimitzi omului o poza... uite dak vrei itz imprumut io una d-a mea :)

io-n Dushu Tau! spunea...

adievarul ie ca aveam mai acu fro 10 ani, cand eram in floarea varstei pe mirc o poza c-o maimutzica dragalasha care se trage de organ, puteam sa i-o dau pe aia..da vezi, mintea vine pe urma ;))

Anonim spunea...

da sa vezi cum e cand se sucareste o cumatra ca NU VREI sa i-o arati :)) mai ales dupa ce insista cate juma de ceas....

Dracu

Anonim spunea...

prostie...cel mai bine-i să ignori !

Anonim spunea...

Mie mi se intampla des asta. Sunt cretini pe care i-am bagat in lista de ignore de cum au scris cateva cuvinte si tot din cauza asta.