26.7.10

cand te apuca criza



si mai ai nitel si arunci monitoarele de la birou pe geam, iti vine sa stalcesti orice moaca intalnita pe drum si sa ii imprimi textura cauciucului de la masina pe frunte, este momentul sa inchei ziua si sa te cari dracu acasa sa faci al'ceva.

al'ceva-ul meu de azi a fost o painica neagra cu seminte de floarea soarelui, o gaina neeclozata, doo feliute de feta, o rosie galbena, 4 frunze de busuioc proaspat culese din glastra, vreo 8 felii de salam cu cascaval. faci killing spree-ul ficiorului gainii in ulei fierbinte...doar cat sa se albeasca nitel galbenusul, intre timp tzipi pe paine salamu' busuiocul, branza, rosiile si deasupra oul, alta felie de paine, faci ca moise la marea rosie cu painea ca sa nu irosesti sandwichul pe jos ci in spatiul din palma...si ingurgitezi. pana ies toti nervii din tine. dai c-o portie de vin rosiutz nitel pe langa...si call it a night!

5 comentarii:

impricinatul de corn spunea...

bai, si deja mi-era foame!

io-n Dushu Tau! spunea...

ouch, n-o fost cu intentie...

jack spamtecătorul spunea...

am lăcrimat un strop de salivă, pe tasta enter...

io-n Dushu Tau! spunea...

jack :D si eu pana a fost gata. eram rupta de foame :))
din pacate ieri asa de idioata am fost ca azi n-am avut paine de mic dejun (pumni in cap)...

Cristina spunea...

IOI. sa-ti fie de bine!!!!!!!!!