22.7.10

Ţie cât îţi ia să fii naturală?



am fost incaltata cu o leapsa de la florica tvdece-ului :)
insa mi se pare nitelus offtopic deoarece io nu prea ma categorisesc a fi utilizatoare de smacuri insa cred cu putere in apa, sapun si lipsa parului de la axila :D

sa revenim la boii mei...
in principiu ritualul zilnic incepe cu dush cu dewberry(by the body shop) care se preteaza excelent si ca sampon, timp in care reusesc sa ma si spal pe dinti...da, ceva gen 3 in 1...pana ma inmoi cu par cu tot am spalat si caninul care mai primeste o portie si pe seara :)),

apoi uscat pieleu eventual in functie de sezon cautam untul de corp dewberry, verificat in oglinda cam cat par a mai ramas si daca e nevoie de ajustari cu piaptanul. fiind posesoare de par lins si daca il periu si daca nu, tot intepenit de gravitatie ramane asa ca am renuntat sa il mai chinui cu chimicale si balsamuri.

apoi...hmm. deo, apa de gura, haine si tule-o la birou. eventual in masina poate ma mai paleste si cheful de parfumat...insa si asta e rar, fin'ca mi se pare lipsa de respect ca intr-un birou in care sunt 5-6 oameni sa ii spargi la dinti cu noul shanel nambar nain.

amu, daca este o zi deosebita si m-am trezit cu chef de smacuri, se mai adauga inca vreo 5 minute la cele 15 de la dush. iar prin smac inteleg un dermatograf si nitel rimel. nu-s prietena nici cu fondul de ten nici cu pudra si nici cu anticearcanul cu care am avut tangente dezastruoase din cauza pielii extrem de sensibile si da, am incercat si ieftine si scumpe si romanesti si de import...nu ne potrivim :))

Nu sunt adepta cremelor de fata, de zi, de noapte, de cearcan, de vitamina c si alte mizerii, desi tot primesc de la gagici diverse recipiente cadou, intepenesc pana expira prin baie. daca folosesc smacuri fiind alergica la tot felul de unturi si tampenii executam demachierea cu shervetele de fund de bebe la care am constatat ca sunt toleranta.

in rest...hmm 1 tura pe luna la manichiura cu gel, la tuns cam cand mi se pune pata neagra, epilat caaam la 2 saptamani si cam la 2 luni pe la cosmetica fin'ca genele s-au impartit bine si n-am avut niciodata chestii dubioase pe moaca.
drept urmare, dupa cum spuneam, nu sunt mama lui ritual si nici nu las juma de leafa la magazinul de cosmeticale, totul depinde de mood si de eveniment.
pasam mai departe liei, la suzi si inah si altor posesoare de fuste care citesc pe aici...

3 comentarii:

Cristina spunea...

5 minute
(in cazul in care n-am haine pregatite pt. a doua zi sau n-am chef de ele si visez la altceva)!
dus, papat (am inceput sa ingurgitez cate-o feliuta dimineata) spalat dintisori :D, imbracat si lipa-lipa la servici.
in cazuri "speciale" o linie mov-negru (am ochii verzi)pe pleoapa de jos, rimel si luciu de buze. atat!

io-n Dushu Tau! spunea...

cristina, deci si tu naturala...

Cristina spunea...

clar, nu poate fi altfel.
unii zic ca-s cam excentrica...deh circul pe jos cat pot de mult daaaaaaaar cu castile in urechi. muzica, dar aia adevarata!