15.12.10

proba de idiotenie



cat de retardata trebuie sa fii tu, firma de coletarie, care primesti sa duci la un client un colet tocmai din hat germania, il tii in depozit 15 zile, si il trimiti inapoi in patria muma de unde a venit doar pentru ca pe fututul de formular lipsea o cifra din nr de telefon. Cu adresa completa, corecta, cu toate datele de contact necesare sa il poti duce la adresa, inclusiv adresa de email cu care sa poti lua contact cu clientul. Nu frate. au preferat sa returneze coletul in germania decat sa vina cu cutia si sa sune la usa.
Traim in romania, mi-ash picioarele in ea de cacat de tara. Si locuitorii ei sunt mai pitoresti in retarzenia lor decat ti-ai dori...

9 comentarii:

Anonim spunea...

let me guess: Tienti sau Dehasel?
Cu TNT-ul am avut mari show-uri. Cel mai tare imi placea cand imi spuneau ca habar n-au unde e coletul meu. Ca e in Uzbekistan sau in drum spre mine, pentru ei era egal.

io-n Dushu Tau! spunea...

blomamaind, fuck if i remember... mirificii de la pegasus...wtf or fi aia..

io-n Dushu Tau! spunea...

tenteii aici au lucrat ok, in sensul ca am luat niste bilete de concert azi si maine deja sunau dupa mine sa vada unde is si ce mai fac...si ce voce...si ce accent :))

matusalem spunea...

Dar de Fan Curier ce zici? Daca ai ghinion si esti salariat, daca lucrezi pana dupa ora 17, p*** colet. Dupa ora 17 programul lor inceteaza. Vrei colet? Stai dracului acasa si asteapta domnii de la curierat sa binevoiasca sa vina in timpul zilei... Niste retarzi... Ca sa nu mai amintesc de alte institutii care au program de lucru de parca toata lumea e somera sau in zi libera... RETARZI!

Mădălin Ciortea spunea...

Data dracu firma de coletarie.
Mai e putin si nu mai livreaza nimic pentru ca nu ai @ la email.

io-n Dushu Tau! spunea...

matusalem..eu cu ei nu am avut probleme si ii folosesc destul de des...

io-n Dushu Tau! spunea...

madalin, hehe, curand...curand :))

Fraieru Chempingului spunea...

inca nu stii nimic daca n-ai avut colete primite prin posta romana...

io-n Dushu Tau! spunea...

Fraieru Chempingului, daca te uiti mai la vale in blog...oioi :))