18.2.07

soare...



si dor de duca..asa s-o caracterizat ziua de duminica..
dupa ce am renuntat la vinul de dupa masa de duminica, care o continut diverse nebunii culinare culminand c-o chestie uriasa de frisca si fructe(da..a foszt ziua mamei..si am prestat tort) m-a palit doru' de duca si de drive.

RECUNOSC. sunt inca un antitalent...dar nici masina mea nu ma iubeste cum ar trebui (cum ar spune bajetii "la gaurica pe care trebuie")...nici nu functioneaza la un randament acceptabil...Insa azi se futu ceva..rau. cre ca am prins un shoarece prin carburator..ceva..acolo..tre sa pun mana sa imi mai aduc aminte nitica mecanica...NU e foarte greu pentru mine(this will sound kinky) imbracata frumos in pantaloni 3/4 si adidasi, bluza pana sub buric un tzar..sa-mi scot fundule din masina si sa ma aplec peste capota in primii 5j de m din intersectie sa vad ce are nenorocitu' de carb... de da in bot, insa inclin sa cred ca o sa fie foarte greu pentru vecinii de trafic care o sa ma vada facand asta. deh..primesc comentarii inutile numa cand scot masina din parcare..fin'ca a draq am ales o vocsea pentru ea care cam zgarie retina..RAU.

so..zat's it...fereeeeeeeeeeeeeea din drumu' meu ca acu' calc nu...(fututu mai tarziu)

Niciun comentariu: