1.10.07

prea fericirea....



dom'le..babe epileptice, fosti presedinti decalcefiati si spasmofilici, maicutze, tzarancutze si panselutze toate excitate si prea pline de credinta au urmarit cu pufuletele la gura si cu tzuica-n gat ungerea unui nou x in fruntea bisericii. sincer..am fost plecata in weekend si n-am avut acces la tv decat la sanii lu' daniela gyorfi...insa de aia rasunau vaile de slujbe si clopote pentru nea asta nou. pentru o clipa ne-am riscat sa dam drumu la un radio, satui de empetreile din masini, si am auzit geneza cu X de la nastere, supt la mama, primul pampers schimbat, scoala generala, primul mozol, liceu, primul BJ, facultate, primu secs, primul doctorat la paris, primul siecs anal, al doilea doctorat primul pedofilism si asa mai departe. WHO THE FUCK CARES?! in afara de babele epileptice care se plimba in genuchi prin bucuresti de dragu' pupatului sutanei tuturor parvenitilor, toata lumea a avut asa un mi se rupe-n paishpe. sau doar erau unguri si ei n-aveau treaba cu comun..asta crestino-ortodoxismul.
oricum URASC presa roamaneasca. au ajuns de un servilism atroce, au ajuns sa faca programe doar pentru saturarea maselor de prosti. Care intelectuali oare s-au uitat la transmisiunile non-stop de-a lungul zilei....de la dushu de dimineata a popii pana la ungerea in functie de preafericit?... nefericitul.

Niciun comentariu: