1.4.09

alarma Kursk!



ne meritam soarta cu desavarsire. prin asta ma refer la lipsa apei calde si uneori a celei reci. s'tem derivati din turci, se vede clar. c-aia n-au decat gaura-n pamant fara apa sa traga dupa dansa maroneii. si ne meritam soarta in primul rand pentru ca noi degeaba avem buda cu apa curenta, apa calda si sapun. sa nu mai zic de hartia igienica nimic.
azi intr-un demers pionieresc decid sa fac o vizita la camera intunecoasa. pe langa faptul ca femeile noastre de serviciu sunt mai prezente aici decat portarul si decat urinatul noaptea la un om cu prostata dusa dracului, curatenia la toalete este o chestie ce tine de twilight zone. mnoa, acu c-am luat-o pe aratura. decid deci sa ma duc ... sui scarile..intru..stuuuupoare. evident c-am dat ochi in ochi c-un mic submarin maro, mushtariu asa...care inota agale pe spate in vasul de toaleta sh-o urlat la mine "Cine p-mea a aprins soarele aici. inchideti dracu lumina ca ma bronzez". ficatu'mi, sensibil fiind a executat o saritura cu triplu axel, a excitat nervu care intinde mana spre buton si l-o trimis pe micul submarin in neant. credeti totusi ca i-o mai ars cuiva de bashit, nasit spasit? noaa...doar hepatita zboara din floare-n floare...ca doar e primavare...

4 comentarii:

val mănescu spunea...

Presiunea biologică m-a împins chiar azi să intru la budă la Practiker. E la ieşire buda. Trei uşi cu semne convenţionale: bărbaţi, handicapaţi, femei. În ordinea asta. Nu ştiu de ce fumeile sunt la uşa trei, şi nu-i treaba mea. Aleg uşa cu pantaloni, intru. Alte două uşi. Bat la prima, aud ocupat. Bat la a doua şi-mi răspunde un pîrţ ca după fasole. Lung şi grav. Mă refugiez pe hol repede, că fac alergie la băşinile altora. După două minute, iese o băbuţă sfrijită şonticăind. Mă mai uit o dată la uşă: bun, e de bărbaţi.Încă mă mai ţin. În sfîrşit, iese şi a doua persoană, fără să mă privească. O tipă tip de patroană, ţinută bussines, dichisită, treizeci de ani, cu două celulare, cizme cu toc, probabil Q4 în parcare.
Dacă baba nu cunoaşte semnele convenţionale, pot să înţeleg.
Dar patroana, oare ce căuta ea la bărbaţi?

LiaLia spunea...

:))) Eşti bestială! :))) Dar şi un suflet sensibil :p Noi avem femei de servici la muncă, îşi fac treaba, la prima oră e bec buda. Şi pe la 1 mai curăţă o dată. Problema e că pe palierul unde am eu biroul, mai sunt 4 alte birouri. Numai duamne directoare. Duse la Brucsel, la Barcelona, la Paris. Cu parfumuri scumpe pe ele. Să vezi ce criză de bilă mă apucă după ce se duce una din duamnele astea la budă! Ca în gară!!! Numai pe clanţă nu e căcat!

io-n Dushu Tau! spunea...

varanus, draga, este ISTORIE faptul ca la barbati e MULT mai curat ca la femei :)

io-n Dushu Tau! spunea...

exact lia. femeile astea ma jur ca n-au buda acasa. ca nu imi pot inchipui cum lasa urmele alea de frana pe toaleta..si multe multe altele carenu vreau sa le zic acu, ca inca nu mi-am baut cafeaua ;))