17.4.09

m-am enervat



trezita dis de dimineata, inarmata cu lista de cumparaturi am purces la piata. am ajuns, mi-am luat tarhonul,ceapa si castravetii, portia de zambete, multumiri, urari pascale..whatever. daca lumea asa zice, asa raspundem si noi, tot zambind. insa azi in deplinatatea indicatiilor primite de acasa.."vezi poate nu injuri totusi asa mult azi...etc" am avut prima dorinta infranata cu greu sa dau pe cineva cu capul de bordura. eram in hala cu branzeturi, la tanti la care merg de obicei si tocmai imi luasem in primire punga si dadusem banii, asteptand restul cu interes. ba si vine o nashpa de baba de 8j de ani cel putin la cum avea carnea de lasata pe fatza si imi fute ciobaneste una la shale* de m-am chircit si ma ia inainte injurandu-ma cu spor ca sa imi misc odata fundul ca lumea se grabeste acasa. acu, intrebarea imbecila e UNDE MORTII si ranitii revolutiei de la chisinau te mai poti grabi la varsta asta. esti carcasa ambulanta mancata de molii ai toata vremea sa faci plaja si masaje cu smantana-n piata cu branza. nu-ti crapa copii acasa ca nu le duci lingurita cu branza si nici nu crapa matza-n doua ca nu i-ai adus branza cu care sa prinda shoarecu...sh'atunci pentru ce rahat te grabesti? La varsta aia ar trebui sa fie un monument de calm si bun simt. insa NU si pensionarii de varsta a 4-44 care fac piata la dacia. nu e zi in care sa ma duc pe acolo si sa nu ma ia unul la 3 pazeste ca merg prea incet, desi is cu burta si sanii lipiti de ceafa aluia din fata. Insa deh. ma abtin cu greu sa le doresc atacul cerebral din cauza nervilor care ii mana ca cu iapa prin pietele noastre. de acu tre sa fac calculelele in asa fel incat sa ma duc inainte sa inchida piata. daar..la cat inchide piata?
_____

*shalele iestea ie zona sensibiloasa la je cu sciatica si dorsopatia, mai ales ca ieri am testat cum ie sa fi in postura unei pernute de ace :D

3 comentarii:

idaho spunea...

Pe mine doar faza cu pernuta de ace ma intereseaza. Te rog sa dezvolti nitel subjectul. Sarna!

io-n Dushu Tau! spunea...

No Sers Idaho :) ieri am fost la acupunctura..si mai am inca 9 sedinte to go..

Anonim spunea...

asa-s babaciunile...eu era sa bat odata una. am renuntat insa. ar fi fost penibil sa vezi cum se bate o veverita cu o stafidita.