15.8.07

what are the fucking odds?!



Seara incepe asa:
- TE MUTI DIN CAMERA CAT IS ASTIA PLECATI!
- MA MUT PE DRACU...etc
o noapte in care am dumnezeit vecini pentru mashinile lor bashite care au alarme sensibile si la un puf de papadie..le-ash ura sa le moara bateria la prima cheie cum mi-a murit si mie somnu de la primul sunet (cu sau fara termopan inchis...aceeasi senzatie)...dupa aia au inceput sa se foshgaie familiile ca deh..se facuse 5 dimineata si trebuiau sa plece la tzara cu caine cu tot..si deci foiala big time!
in jur de ora 7 am atzipit si io un pic cre ca 10 minute..si incepe sa urle isteric un copchil de zici ca-l taia ma-sa pe putza fara anestezie...dupa impuliri sanatoase in trafic, claxoane si LP la maxim sa nu aud nimic ajung la munci...
nedormind => nevoie de cafea ca sa am un minim de functionalitate...iau cana de pe birou...o spal...cand intru in camera cu filtru stupoare! fumeia pe care o urasc io cel mai mult in viata...si pe care reusisem s-o scot cumva din schema si sa uit...a reaparut dansand la mine-n cerc si in firma...deci nici un fart n-o sa se mai poata trage....
so, then WHAT R THE FUKING ODDS ca ziua asta sa se termine repede si bine sa ajung la patucul meu unde n-o sa ma frece nimeni la cap!?

LE: desi..poate devine palpitant sa se faca de cacat in timp ce o urmaresc...la cat talent are...nu cred ca o sa reziste mai mult de o luna :D:D:D:D
ELE: deci...azi e miercuri 13 cumva? :)) pe langa faptul ca nu mi-am gasit sucul preferat...cat a stat in parcare sa astepte sa ma uit io dupa suc se futu si masina ;)) ma-sa-n cur de electromotor :)))) bestial nu?

ELE2: si o arsura de Gradul 1 cu ulei..:))
cre ca ar trebui sa ma culc

Niciun comentariu: