16.11.07

another one bites the dust



dimineata..dupa o noapte nedormita..dupa alte cateva nopti aproape nedormite te simti ca si cum ai avea un cactus in cur.

taskuri de cacat, shefi care se comporta ca copii de 2 ani batuti cu ranga-n cap de cand erau sugari, sau scapati cu capu-n jos pe gresie la maternitate, probleme ca nu se vede, nu se aude, cade, pica, se sparge..muitze mai calde sau mai reci.
azi nu ma suport!
dorm. m-am imbracat cu ce am gasit..parca nu prea am incaput in jeans...nu stiu cum am condus pana la munca, stiu doar ca am trecut pe 2 semafoare galbene...si ca parca restul au fost verzi, am inceput ziua de munca prin umplerea frigiderul propriu pentru ca mi-am schimbat parola de retea cu una de jdemii de caractere..pe care nu sunt apta sa o scriu de doua ori coerent fara s-o pecesc. apoi in somnolentza mea...am senzatia ca-s half naked...mai trag vo doi dumnezei sistemului, preshedentiei, shefiei idioate..muzicii clasice ascultate de nea rares care ma adoarme mai rau...muncim chinezareste...din grafician am ajuns copy*paster. Mirific..
Am reusit sa imi dau seama intr-un final glorios..de ce ma simt naked...pana si breteaua de la sutien/maieu nu ma mai suporta...a cedat...si acu stau cu un umar relaxat si cu unu ridicat sa mai compensez...si e abia 12.07....vineri..oare e 13?

Niciun comentariu: