29.2.08

am ramas in urma



ieri sara, cand faceam cu obstinatie holul stomatologului, dupa ce am epuizat tot ce se putea epuiza de citit cu barfe mondene, retete de slabit si prins in mraje sexuale orice miop cu portofel, dupa ce am sacait stomatologu' care a zis ca daca nu ma potolesc imi face extractie - chestie care de al'fel nu ma sperie de fel...fin'ca mi se par prietenoase sculele lui de scos masele si mai ales cum ii zambesc colturile ochilor cand are de lucru si-ti spune poante si rade ca dementu' cand tu nu poti fin'ca are n+1 ace si oglinzi si scule taioase in gura ta...revenind..
dupa ce am terminat de citit inclusiv pliantele cu implante dentare de titan de 400euroi bucata, mi-a picat pe mana o revista level/decembrie....am zis na..hai sa mai omorim o ora si cu retarzii astia...desi acu n ani cand am mai pus mana pe ea...am aruncat-o scarbita la gunoi....enihau...ideea era ca am deschis sa frunzaresc rahatul de hartie...mi-a picat ochiu pe caseta de redactie cu fete care de care mai cool VS geek si am zis..no...sa purcedem... nu mai stiu la ce draci de game am gasit review...da cred ca era fie la Hellgate: London fie Clive Barker’s Jericho. egal..nu cred ca conteaza...ideea era...traim in romania, citim in romaneste..insa DUMNEZEULE...proportia de 4 la 1 era clar castigata de cuvintele in limba gamglish - adica vocabular de gamer geek in engleze...

nuj cum isi seteaza levelul target-ul de audienta..da io in momentul in care citesc un review care e full de cuvinte pe care nici cel mai slang dictionar de engleza de pe net nu le pricepe...bag pixu si arunc revista asta desi am gasit articole scrise absolut incantator care m-au manat sa caut in shopuri pe net jocul. oricum,..da inca ma joc joacele la care fac ei review-uri si imi plac...insa nu suport snobii..si aia care ma trateaza de sus in scris...asha ca gentlemane...tu ala...stii..o sugi in scris . :D

5 comentarii:

Inah spunea...

bre, io cand zacui la usa la dentist...nu m-am delectat decat cu de-astea in romana...(soplementuri de uichend...niste unice veki si cam atata)
nu amestecuri lingvistice snoabe (tulemumancur de manekinutze 'telectuale, btw)....si o fost nashpa...
tot romana, tot romana?
ala nu mai termina cu toate cunostintele aduse de asistenta....baba aia de asistenta cred ca avea mii de cunostinte si toate boleau de la dinti..io am citit...am tot citit....si nika satisfactie....
si cand mi-o venit randu...parol de m-o impresionat...

Anonim spunea...

spune cum il cheama. am stat la o bere cu cativa dintre ei, acum cateva sute de ani. si, culmea, ne intelegeam la cuvinte.

io-n Dushu Tau! spunea...

tuh, nuj, da joi ma duc din nou si promit ca imi scriu...ca deh..is mai cu mintea-n coltzuri de fr'un an asa...chiar am cautat pe net da n-am mai gasit din paralelipipedu'y style..

Anonim spunea...

...care m-au manat sa caut in shopuri pe net jocul...hai sa fim seriosi...HAHAHA

io-n Dushu Tau! spunea...

ce prietene? tu ti le iei de pe net..nu? ei iaca...io mai vreau si pachete intregi. d'aia inca am heroes 3 trilogy pe cd-uri de la mama lor...fin'ca oamenii mai tre sa si manance pe munca lor.