25.3.08

VREAU SOMN!



tre sa pun mana sa gasesc pe unu care are un par bun, sau macar o punga MAAAARE de xanax.

Seara mea incepe asa: fac patul..tv-ul mere frumos pe fundal, nu il bag in seama...insa pana ajung sa ma bag in pat ma zbarnaie deja in creieri...ma deranjeaza lumina lui si sonorul...din pacate..tre sa convietuim cu colocatarii :D pe la 2-3 vine vecinul de vis-a-vis al carui geam, da tocmai spre patul meu, si cand isi aprinde becu' am senzatia ca cineva isi baga o lanterna in ochiu meu, si deci..papaaa sleep.

la ora 7 incep sa sune ceasurile, se da cainele jos din pat...tropa tropa, tropa tropa, parca ar fi o armata de soldatei de plumb, se da drumul la apa - fie in baie - peretele pe care am patul, fie in bucatarie - peretele pe care il am la picioare. in acelasi timp, avand in vedere ca se face ziua, incepe sa fie lumina afara - lumina care ma deranjeaza...evidenmo...ma enervez si zic..NU si azi la 7 juma. Incepe sa se faca o cafea, un ceai, vesela trantita, voit sau nevoit. apoi incepe sa curga apa la dush...sa vina valuri de parfum si de miros de sapun, oamenii trantesc/inchid dulapuri in timp ce se imbraca, cainele sare fericit in sus si in jos ca iese afara. evident ca ma trezesc cu curu-n deal.

Cateodata imi doresc sa imi iau prashtie si sa ma joc cu aia din casa, exact ca in prepelix!

Niciun comentariu: