4.9.09

jurnal de calatorie, concluzii viena ziua 2



daca n-ai masina, dracu-ti ia cracii cu tot cu minunatul transport local care functioneaza ca un ceas elvetian. insa fitnessu nu strica nimanui.In doua zile am facut gambe de postas. is extrem de ofticata ca n-am luat cu mine o scula d'aia de masurat kilometrajul zilnic...oricum ieri in palatul schoenbrunnn am facut cel putin 20 km aux papucs. tot aici au un zoo absolut genial. daca as fi fost copil le-as fi cerut azil politic la zoo acolo langa hipopotami. dar ca adult m-am dat cu greu plecata...in fine, nici de neglijat partea cu sere cu palmieri si cactusi. azi din pacate femeia din mine o rulat...asa ca am iesit pe mariahilfer la cumparaturi....concluzia ...gami-ash pixu in strada lor..este nesfarsita luata de la cap la coada...ne-a plouat de ne-a spart, ne-am udat la galosi si evident udat pe piept de bale....din cauza chestiilor vazute acolo, si nu vorbim doar de boarfe. mnoa..cam atat pentru azi, maine daca o fi soare, iesim la facut poze, daca nu...muzeul tehnic ma paste.

Un comentariu:

Jenika spunea...

Sacher???
Tortu Sacher???
Vai...sa nu auz ca nu ai fost!!!!
:)