19.10.09

cu ganduri pierdute la




zilele astea ploioase care ma fac sa imi aduc de mirosul iute acrisor al frunzelor ofilite de castan, calcate in picioare fara mila de elevi care alearga spre scoala prin ceata. toamna imi aduce aminte de pervazul de lemn pe care imi place sa ma urc, cu o cana de ceai cu lapte si sa visez la blani pufoase de pisic gri, la urechi moi de catel. Imi aduce aminte de mirosul si racoarea pielii tale dormind linistit in cearceaful proaspat apretat. De gutuile galben aurii puse sus pe soba la copt, de aroma de placinta cu mere pusa la racorit pe prag in zapada, de prima bataie cu bulgari de anul asta, de singuratate si deprimare.

13 comentarii:

yesterdayman spunea...

inapoi la facut prajituri ca devii depresiva! :)
blogul tau devine (periculos) pentru mine o lista a senzatiilor din ce in ce mai primare. Acu mi s-a pus un nod in gat.
si nu mai visa atata

io-n Dushu Tau! spunea...

pai no, nu se poa' in fiecare zi prajituri...devenim comatosi..ieri am facut pizza..azi din pacate am reinceput munca :D

yesterdayman spunea...

bine, atunci, pizza sa-i ramana numele.
Se vede ca ai inceput sa muncesti.
Doamne ce face munca din om!... Si mai ales din femeie!...
:))))

io-n Dushu Tau! spunea...

deap...munca e deprimanta in ultima vreme. nimic creativ nimic cu inspiratie..

yesterdayman spunea...

lasa, doamna, ca sunt atatea lucruri frumoase pe lumea asta... mult mai frumoase decat munca... :)

io-n Dushu Tau! spunea...

well, da, insa revin la ideea ca ai dracu' chinezi nu vor sa repare becu' la aparatul de teleportat :))

yesterdayman spunea...

nu da vina pe chinezi, astia daca vor lumineaza si singuri, n-au nevoie de bec.
becurile le-a furat rusu' ala care umbla beat aseara cu cheia de paishpe pe langa teleportor :)

io-n Dushu Tau! spunea...

pff..si io l-am crezut pe tanar cand a zis cum ca deh, chinezii ...etc..
tre sa ma pun la curent cu modul de functionare al masinii de teleportat..ca mergand pe mana lui raman dracu hormonala si nfhhh :))

mosu spunea...

:)
mmm… dush s-a dezbracat de sagetile ascutite ale soarelui si s-a invelit in arome de toamna cu rotocoale aurii precum mierea, felii subtiri de lamai verzi si esenta de rom…..

io-n Dushu Tau! spunea...

mosu ;) hormoni + ceata + ploaie = dush caldut :D

raudemusca spunea...

Pfuai, m-ai spart tuuuuh!
Cata elocinta! Si cata inspiratie sa pui tocmai poza aia! Esti betoing!

Jenika spunea...

Mai lipseste o matza pufoasa din decor si pulovarul pe care incet incepi sa il crosetezi.....
:)

io-n Dushu Tau! spunea...

mm..matza e acolo...nu mai am andrele..c-as si facut un fular..:D