10.2.10

Care ți-e rutina de blogger?



leapsa de la Lia...

puai io-s blogger doar in inexistentul timp dintre 2 bai, asa ca va dau o privire-n o zi din viata mea ...
atunci, povestim ziua de ieri...trezit la 7, injurat baban vecina de jos ca iara isi omoara copilul incercand sa il spele pe ochi, aprins lumina la pesti, tras draperia, injurat zapada. dush, uscat par, yahoo messenger, mafia, mancat, o barfa mica cu mama, imbracat, incaltat, iesit pe usa pe la 9 juma, deszapezit masina, alti dumnezei, plecat spre birou, injurat deszapezirea strazii, ajuns la birou, cautat intr-o disperare loc de parcare, salutat portar, urcat, aruncat geanta, facut cafea pentru echipa si ceai pentru je, deschis pc, scuturat rss-uri, deschis ym, msn messenger, mailurile si muzica. salutam colegii care apar, injurat taskuri, colegi, mancat, injuraturi, munca, etc pana se face in jur de 7. fugit la masaj, orgasm 1h, multumit la andrei, plecat acasa. ajuns acasa dupa injuraturile cu deszapezirea, dezaburirea si parcarea, rascolit frigiderul dupa haleala,jucat 5 minute cu caine, cascat gura la pesti..dush/baie, o carte buna si somn.

dam cui doreste, cui pofteste...

11 comentarii:

LiaLia spunea...

Doamne, nu pot să cred că deşi trebuie să ieşi din casă la 9 jumate tu te trezeşti de la 7!!!! Eu aş interzice trezitul la 7! :D Eu ies din casă la 7:45 şi mă trezesc din pat la 7 jumate :D Şi apuc să mă spăl pe mufă, să mă îmbrac, să fac repede o cafea (ness) să am în maşină, să îi dau un şut în fund motanului şi să verific gazele :D

io-n Dushu Tau! spunea...

lia, crede-ma as dormi neintoarsa pana la 11. dar vecinii sau zgomotul din casa de gen gheare de caine pe parchet, usi inchise un pic mai tare decat trebuie ma fac sa sar din pat la ore inumane.

yesterdayman spunea...

ca s-o parafrazez pe Lia, Doamne, nu pot sa cred ca iesi din casa la 9 jumate! :)))
Ce mi-as mai dori si eu la fel... hai, facem schimb macar cateva zile?

Stewardezul spunea...

Ia sa va vad eu pe voi cum ar fi sa iesiti din casa la 4:30 ca mine?:)) Dar numai cateodata...

io-n Dushu Tau! spunea...

yesterday..da ti-ar place sa ajungi la 8 acasa???

io-n Dushu Tau! spunea...

stewardezule...pentru tine lacrimez. da si cand ai zile libereeeee si vezi orase frumoase..si zbori..

matusalem spunea...

Da ia sa faceti voi naveta Brasov - Zarnesti, 14 ani. Sculat la 4,30, spalat, imbracat, mancat, carat la gara, ajuns la 7 la munca, iesit la 3,10 p.m., urcat in tren, ajuns acasa la 4,45 p.m. Timp de 14 ani, zi de zi, fara week-end ca acum. Si, uneori, sa stii cand pleci, si sa te intorci dupa 3 zile ? Durere !

yesterdayman spunea...

doamna, uneori chiar ajung. Seara, evident. Insa uneori-ul asta e limitat drastic de doua suflete mici care de-abia asteapta sa ma calareasca si pe mine
:)

io-n Dushu Tau! spunea...

matusalem..si pentru tine o lacrima... si tipa cineva pe fundal: vezi daca n-ai vrut sa inveti la scoala?:P

io-n Dushu Tau! spunea...

yestday, eh, da...insa banuiesc ca totusi munca e de la 8 la 4-5?

yesterdayman spunea...

9-to-5, ca la americani