2.12.11

Concediu...



in dulcele stil romanesc.
Daca nu raspunzi la mail, esti pe mess, daca nu esti pe messenger, te gasim la telefon, daca nu esti nici la telefon, te gasim noi, 'te dracu..nu e lumea asta destul de mare sa dispari de pe harta.

Dar daca esti in concediu si mai stai pe net, ca deh, poate mai ai si alte obligatii, e ca si cum, pana mea, esti disponibil pentru toata lumea ca si cum ai fii ramas la birou. Douaj de ferestre de yahoo/skype/msn cu cate unii care au nevoie de asigurari speciale ca DA, acolo, de acolo si dincolo trebuie puse, desi au arhive in care s-ar putea uita si-ar pierde mai putin decat sa imi explice mie ce probleme au, sau au futute de guidebooks, facute pas cu pas de pana si un necunoscator ar putea sa le faca munca cu ochii inchisi.*

Ca sa nu mai spunem ca ar fi trebuit sa stie dupa niste ani de munca pe acelasi peron, DAR de ce sa isi futa directia la neuron cand pot sa il agite doar pentru chestii personale, la birou/acasa sunt destui prosti care pot fi stresati astfel incat sa ii faca viata mai usoara. Dar nu, de ce sa nu inghiontim magarul, sa nu cumva sa adoarma da-l dracului. Ca doar de aia il platim, sa stea treaz si pe baricade. Si daca e mort si daca e viu.
I own his fuckin' blood, cu carte de munca!

*aici e vorba de aia care au nevoie de tinut de mana pas cu pas pentru orice cacat.

5 comentarii:

Cristina spunea...

:)) (nu ca m-as distra pe seama ta!) ma gandeam ca poate unii au o soarta mai buna (io care-mi plangeam de mila). pot da emailuri tuturor... colegilor, subaltenilor, sefilor. geaba, ca tot se trezeste unu care ma vede pe mess, vorba ta, sa ma intrebe "daca-i rezolvata chestiunea aia...stii tu!" desi, om cu constiinta, ai dat emailul cu toate explicatiile de rigoare
si daca e sa te gasesca, apoi te gasesc si-n gaura de sarpe.
naspa'...

eh...si cat mai ai din el (concediu) macar sa fie linistit, asta-ti doresc!

io-n Dushu Tau! spunea...

Cristina, ar fi ok sa ma intrebe doar daca e rezolvata chestiunea, sau o parola. Dar frate, nu ma intreba cum se face un task pe care il faci deja de 2 ani de zile si pe care il ai scris pe foaie capo a fine cum se face. dar deh, de ce sa gandesti sau sa te uiti prin hartii, e mai simplu sa arunci o vorba peste gard si deja sa nu mai fie vina ta daca se futu' ceva...
insa sarumana, poti rade si de seama mea, nu e bai, m-am obisnuit ;))

Cristina spunea...

chiar nu rad. n-am de ce si nu-mi permit!
unii sunt dedicati muncii, si-o fac din placere. altii in schimb "mut fuste" pe seama altora si castiga!

da' puii mei, pana cand???

silavaracald spunea...

În situațiile astea, eu închid totul, așa că n-am cum mă enerva de pomană. Intru o dată pe zi, seara, și răspund doar alor mei. Dacă a existat vreo problemă până la ora aia, ori s-a rezolvat, dacă e posibil, ori nu, ceea ce înseamnă că degeaba m-aș fi dat eu peste cap s-o fac.

io-n Dushu Tau! spunea...

slvc, ar fi bine sa pot face asa, doar ca eram in urma cu niste lucrari pentru clientii personali si n-as fi putut arunca laptopul in dulap si nici telefonul in WC :)) oricat mi-as dori :))