7.5.12

Apocalipsa. Acum am zis!



Cele mai groaznice vise d'ale mele implica cutremure.

Am avut unul- cosmar-, acum, proaspat, abia ce m-am trezit la fix 3.30 in timp ce urlam de ma ustura gatul la taica-miu - in vis, ca nu-i acasa.

Acu, is multe aspecte care nu se leaga...de ce pana mea incercam sa intru pe facebook imediat dupa? De ce maica-mea in loc sa iasa din casa - bine, toti eram inca in casa, ea tocmai se intorsese sus si pusese pe foc un ceaun cu mancare, desi :)) ceaunul ala cred ca e disparut din viata noastra de mult.

De ce taica-miu, care era biiiiiiiiiiiiiiine afumat in vis, se intorsese de nush pe unde si a rasturnat ceaunul cu mancare pe pernele de pe patul din sufragerie si s-o asezat cu fundul pe el? Frate, era fierbinte de pe aragaz! iar eu razand l-am intrebat daca e racit la vezica sau are hemoroizi?! dupa care...cum pana mea aveam gaz de facut mancare imediat dupa cutremur si aveam chiar si net wireless pe telefon desi de pe balcon placile de ciment aratau de parca cineva incercase sa construiasca un zig-zag si totul era inundat in apa urata is maloasa.

 Dar mai ales, de ce era iarna afara si ningea - nu era cenusa ci zapada -  iar eu aveam doar sandale in dulap, de ce inca aveam balcon si toate ghivecele inca erau la locul lor, desi dulapul pe care le aveam era desfacut din toate incheieturile.

De ce m-o fi pocnit de doua ori taica-meu, gentil asa ca el are mana mare si grea, si mai ales de cel l-oi fi pocnit de 3 ori inapoi, asa cu tupeu?

De ce oare, in loc sa pun apa si mancare in rucsacul pe care incercam sa il fac pentru a fugi din bloc am pus camasi cu maneca scurta si laptop, incarcator de laptop, tableta si sosete groase?

De ce vecinii mei incepusera sa construiasca un igloo intre blocuri, lipit de unul din blocurile cu 8 etaje (doar stim ca tre sa fugim de langa blocuri spre zone cu aer liber) si de unde pana mea exista un excavator acolo?
de ce era frate apa pana la genunchi in cartier - ca atunci cand ploua groaznic vara si astia uitau sa inchida barajul de la iepure?

Toate astea, ca toate astea...dar...cum poti avea frate o erectie - am luat pe cineva din casa in brate de teroare -  in timp ce afara era cutremur de 10 grade - neconfirmat...si eu in inteligenta mea singura replica pe care am spus-o si  mi-o aduc aminte e "avea dreptate deci marmureanu!"?
Se pare ca prin capul meu sunt furtuni mari, tsunami like si nu ma lasa sa dorm!

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai ca visele tale sunt cel putin la fel de aiurite ca ale mele :))
eu azi-noapte am visat ca ma bagase mama la balamuc pe motiv ca-s nebuna fiindca tot incercam sa explic ca printre noi sunt niste extraterestri, da' dupa aia s-a vazut ca nu eram nebuna, cand au inceput astia sa-i vaneze pe toti :)))