20.3.15

No, ma-sa lu' Garanti e proasta!



No, anul trecut am decis ca e momentul sa fac niste miscari de trupa sh'am inchis in mod amiabil toate datoriile datorate datornicilor. Hartii parafate, conturi inchise, stransete de mana si pupaturi, adio si ura si  la gara.

De cand am inchis minunatul cont la banca lu' Garanti din luna in luna ma tot suna cineva de la ei sa imi vanda una alta.

M-o nimerit una intr-o zi mai proasta si am intrebat-o simplu de ce ma freaca la cap de parca as avea datorie la ei, avand in vedere ca relatia noastra de business e moarta deja si are parastas de 6 luni facut? Si ca e momentul sa nu ma mai frece la melodie, ca atunci cand o sa ma hotarasc EU ca am nevoie o sa ii anunt...mbon! Problema relativ rezolvata, nu or indraznit sa ma mai sune.

Dar s-or reprofilat. Au invatat sa trimita sms...si mai nou trimit mailuri de genul asta:


Pentru a putea răspunde cu promptitudine tuturor solicitărilor tale și pentru a avea o colaborare eficientă, suntem continuu preocupați de calitatea informațiilor pe care le avem despre tine în baza noastră de date. În plus, în calitate de instituție bancară, suntem obligați legal să îți solicităm informații minime de identificare pentru a-ți putea oferi servicii noi sau pentru a continua să prestăm serviciile pe care le folosești deja. 
În acest moment, ne lipsește din baza de date o parte dintre informațiile minime obligatorii și, de aceea, te rugăm să ne oferi suportul pentru îndeplinirea acestei cerințe legale obligatorii.
În cazul în care până la data de 30 aprilie 2015 nu vom obține toate informațiile necesare pentru a răspunde cerințelor legale prevăzute în Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoașterea clientelei, banca va fi nevoită să ia una sau mai multe dintre următoarele măsuri, în funcție de produsele deținute în cadrul Garanti Bank:
- Restricționarea accesului la produsele noi;
- Restricționarea Garanti Online și a tranzacțiilor aferente;
- Blocarea utilizării cardurilor de debit sau de credit;
- Închiderea relației de afaceri.
În speranța că te-am convins să ne acorzi suportul participând în timp util la procesul de actualizare de date, îți mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm.

Deci unde ma-sa e colaborarea eficienta draga Garanti?! Oare intre angajatii tai care nu au habar sa faca un UPDATE la baza de date? Oare la creierele luminate care spameaza fara discernamant si care ameninta ca imi taie accesul la conturi si la o RELATIE DE AFACERI la care eu am renuntat in avans?

Asta suna asa cam ca nenea shutzu camataru' ..ba, nu conteaza ca nu ai sa imi dai bani, dobanzi sau alte alea eu tot te scutur un pic, sa stii ca esti viu, da-te-n kilu' meu!




2 comentarii:

arakelian spunea...

din motive aferente am inchis aaaproape toate conturile mele din Ro. Mai am unu cu bani :) - dar pt ca schimbat jobul dar si jobul au schimbat banca si mai avusesem un depozit la o alta banca ce era deschis sambetele asa ca m-am trezit intr-o anumita perioada ca am de inchis si cont la ING, si la BRD, si 2 la reifensen, si 2 la VBR si tot asa.
Ba mai amuzant, dupa ce am inchis un cont la VBR, ma trezesc ca nu e suficient, ca de fapt nu era cu adevarat inchis. L-am inchis din nou.

arakelian spunea...

si la mine povestea continua. Am de primit inca niste hartii de la banca. De peste 1 an (ca mi-au sters ipoteca). Ghici ce? de 1 an povestea continua. Am fost la banca, a fost inca o cunostinta, acesteia i-a zis sa dea meil, am dat meil si tot nu am raspuns.