26.4.07

kinky



azi am suit royalul cur in trolebuzul/autobuzul 32 cu gandu' sa merg spre banca..avand in vedere ca tzava de eshapament nu mai are zile ... old story...egal
ma sui in buz..tiparesc ora si data pe belet si ma asez pe scaun, linkinu tipa in casti neatenta la popor ma uitam pe geam si ma gandeam la ale mele. peste vo 2-3 statii se suie o kinderita si se aseaza pe scaunul de langa mine..gen 12-13 ani cu castile la urechi asculta ceva ce mie imi suna cunoscut de pe la televizor/putinul radio ascultat egal...asculta oricum sa isi faca creierul sita...de am auzit io ce canta, cu ai mei in urechi dati destul de tare ca al'fel nu se savureaza.
la un moment dat imi ridic ochii de pe geam si ma uit la kinderita care isi scrijelea ceva pe brat cu o carioca d'aia de care foloseam noi prin clasa a 4-a cu un capat pic cellalt corector cu care sa mazgalesti peste cerneala..cu gandurile la caietele dictando si la nostalgiile mele n-am bagat de seama ce scrijelea ea acolo pe inchietura si si-a continuat linistita opera...la un moment dat de curiozitate am intors capul sa vad ce mama draq scrie asa chinuit...ca sa ii dau un pix sa nu se chinuie...ca deh..cand n-ai hartie scrii in palma-n frunte-n brat...cand colo donshoara scrijelea cu patima rbd scris cu niste litere tremurate de zgaltaitul vehicolului. ridic o spranceana...eh..copchii din ziua de azi..noi scriam metallica si depeche..asta ie vremea se schimba...
ajung la banca si imi platesc darile catre ei...inca o gasca de putzoaice d'astea vocsite rosu-n cap cu jeci de blugi franjurate tot cu rbd-stia...
frate si noi iubeam unele si altele...da cu mai multa pudoare...purtam tricoul cu metallica pe sub sacou si cu imprimeul la spate...ca sa nu se oripileze lumea...acu daca staru' zice ..poarta chilotii peste pantaloni..maine le vezi cu roziturile la aer...am ajuns oare chiar sa avem niste generatii asa brainwashuite incat sa nu mai gandeasca nici cat gandacutzu' de primavara care-l bate soarele-n cap?

4 comentarii:

Anonim spunea...

si rbd de la ce vine?

io-n Dushu Tau! spunea...

ãã din ce am socotit io e ceva telenovela cu copii scrantiti la cap pe acasa...da am inteles ca ii shi nuj ce fenomen muzical..ca deh..la ei telenovelu si muzica-s mana-n picior

Anonim spunea...

some kind of raging bisexual dorks i guess :D

moi non plus spunea...

ah m-am prins..cred ca este soapul ala spaniolesc "rebele"..se uita si gazda mea la ala (si ea are 24 de ani)...avea niste tentative sa imi povesteasca,evident ca aveam treaba sau eram prea obosita