5.6.08

snspa fcrp strikes again! atentie limbaj licentios !



azi m-o pocnit criza din nou...sa te futzi pe el sistem superior de educatie, sa futzi la rand toate secretarele acre si idioate care nu sunt apte sa isi faca treaba de imbecile si idioate. ce rahat de facultate o fi asta nu stiu, cum dracu m-au dus picioarele spre ea, iarasi nu stiu, stiu ca mi-am blestemat 5 ani din viata, si continui sa le blestem in continuare pe cretinele de secretare din bucuresti si clipa cand am zis ca ma duc la facultate la privat. Frate... ce chirurgie neuronala faceti voi acolo de nu sunteti apte dupa un an de zile sa faceti o fututa de diploma, care oricum o scoateti la imprimanta, cat de greu poate sa fie sa bagi cu pixu un nume si o scoala? cum cacat sa dureze un an si jumatate sa emiti un cacat de hartie si sa imi spui ca mai la iarna...hai la anu? si cum ma-ta iti permiti sa imi spui isterizata sa imi iau adeverinta? cine cristosi crezi tu ca haleste cacatul vostru de adeverinta, pe care si asa ma puneti sa dau o basca de bani? OJFM-u nu haleste, notarul degeaba mi-o traduce si legalizeaza, e o fututa de adeverinta. ce cacat de facultate e asta de nimeni nu stie nimic de cand e sau va fi facuta o urma de hartie? ce facultate e asta in care imbecilele de secretare de bucuresti sufera de secretomanie acuta si nu transmit nici o informatie de la centru spre margini. Va doresc sa muriti, odata cu comunistii si securistii care ii aveti in corpul profesoral si sa muriti inecate in indolenta voastra de regine si calai la usa facultatii.

Niciun comentariu: