29.10.08

pasiunile oamenilor...



sunt importante si nu poti calca - asta sa nu folosesc un termen coproculturic - pe ele.
cat am fost copil am filatelit - nobila arta, am gradinarit si/sau facut mancare - murdara arta, am croitorit - de asta am scapat intre timp...am topit zeci de papuci la batutul mingii pe maidan saritul elasticului si corzii si ascunsul prin padure. Momentan am scapat de mai toate, mai scurm prin ghivece din an in pasti..da o fac cu pasiune.

sunt oameni care sunt pasionati de condus, de crosetat mileuri, de scarpinat in cap, de gatit, de colectionat abtibilduri si cutii de chibrite, de carti postale, de ziare, de shurubarit, de mers in excursii, de catarat, de cantat de...oareshce, oriunde si oricum.

azi, bigudeam* ceva la munca la o revista nemteasca. Revista a unei edituri respectabile...care face si o gramada de reviste despre masini noi si vechi. Insa stupoare, revista cu pricina este despre tractoare. si am ramas WTF? cine are hobby colectionarea de tractoare? cat de twisted freak poti fi sa colectionezi asa ceva? oamenii dezbat acolo pe larg diverse modele de tractoare, cum se segmenteaza un motor, tot neamu de troubleshooting pentru ele...au pana si bursa tractoarelor. What the fuck!?
Oicum oamenii astia par sa aiba cele mai cretine pasiuni, sau poate nu inteleg io..este tractorul noul maybach?!



_________________________
*ceea ce fac aici nu se poate denumi decat bigudeala...fa, desfa, ajusteaza, fa cretzu mai mic...pfuai..seamana identic cu un permanent la salon :))

10 comentarii:

yesterdayman spunea...

tractorul ESTE noul maybach, ai dreptate. Asa cum albul este noul negru. Sau negrul este noul alb, sa le ia naiba, ar trebui sa stii mai bine ca mine ca esti femeie si te pricepi la feshan d-astea.

Postmodernismul asfaltului care zice ca e de fitze sa ai mashina de teren, shi cum mashinile de teren de la noi nu (mai) fac fatza terenului,...
Adevarul e ca un asemenea utilaj pune extrem de bine in valoare feminitatea din tine :) iesi tu cu unu' pe strada sa vezi daca mai are f'unu tupeu sa-ti zica treaba aia cu "la cratitza" :))

yesterdayman spunea...

...si vorbind de pasiuni: tu ce pasiune ai? :))

io-n Dushu Tau! spunea...

hm...da...is femeie, da nu ma pasioneaza moda. adica ce imbrac tre sa cada bine din pom pe je ca al'fel n-o sa iasa din dulap. cu nadragi gen mchammer n-o sa ma vezi, iegari oricat de trend ie, n-o sa aiba loc in dulap..etc etc etc.
hmm..pasiuni? c-o voce alintata..meers la manichiooooraaa...la coaafooor..etc. it was a joke. ma relaxez prin bucatarie si oale, prin gradina printre ghivece...:D

LiaLia spunea...

Mey, chiar tractor nu m-am gandit sa ma pasionez dupe el, dar visul meu e sa conduc un Monster truck, stii? Mashinutza din aia cu roti imense si suspensii de mare exceptie :D Mi-as vinde bucatica aia de suflet care a suferit din cauze de oameni prosti pentru o bijuterie din asta rough :) Dar la maaaari pasiuni trebe sa mentionez gatitul.

Anonim spunea...

L-am vazut pe Discovery pe unul care colectiona tancuri. So...cum ziceai la inceput, stim ce poti face in gustul omului :)

io-n Dushu Tau! spunea...

lia..hihi:)) te inteleg..mai ales ca spui ca ai o buburuza de masina :))

LiaLia spunea...

Am avut un Ticutz (care se credea Hummer) si acum am o (pt ca e fetitza :p) Corsa (penultimul model) care are tupeu cat cuprinde si super personalitate :)) As putea sa-i pun nishte roti din alea uriashe de monstre truck :))) Frieda the Monster Corsa :))

io-n Dushu Tau! spunea...

mhm...stiam bine..si cumnata mea are corsa..cred ca tot penultim model...si intotdeauna i-am poreclit masina buburuza :) masina e fashneatza...cu cutie automata...ce mai...o buburuza cu volan :))

LiaLia spunea...

Hihihi, fashneatza suna bine :)) Eu ii spun curulina :D

Anonim spunea...

lasa bre, ca are si Lamburghini tractoare :)

Dracu