2.11.08

of, comentatorii romani...



azi m-am uitat la f1. prietenii romani, comentatori, imbecili si nepregatiti ca intotdeauna. Victor Bonifaciu si Dan “Miky” Alexandrescu
cupa pentru ei ...e urna...s-o ia hamilton dara...noi vrem cupa el sa ia urna..
iar madam nicole de la pussycat dolls e cantareatza domle...de rock...trash chiar...futu-i mama ei de treaba. ba frate..nu comentezi daca nu ai habar...zici ca-i pisica si nu comentezi si pauza. nu tre sa umple timpul de emisie cu aberatii cu care nu esti sigur.
si rahat...a castigat hamilton...:|

4 comentarii:

Inah spunea...

bai, dushulixi....te iei de miki, bre?
comoara nationala?
vaaaaaaaaai.
nu s-a nascut unu mai bun pentru f1...
:)
p.s. tre' sa recunosti c tipu are tupeu si nervi tari. se face mishto in draci de el...caravana trece...noi platim tot soiul de abonamente si cabluri.

andrei_the_wise spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

puff spunea...

ha ha. Cum poti sa te iei pe miky "the F1 god". El stie tot si cunoaste pe toata lumea :)) draqu ma mir ca nu a ajuns patronul F1.

Florin spunea...

De la Cristian Topescu nu am mai vazut un comentator adevarat in sportul romanesc. Astia de azi sunt parashutati aiurea in fata microfonului / televizorului.