26.11.08

na ardelenii




stie lumea despre noi ca s'tem molcomi, ca nu ne agitam, ca abia ne ies basinile din fund, mai ca s-ar prinde cu amandoua mainile de sfinctere sa mai stea un pic. in fine. Culmea culmilor molcomelilor o face un domn. Sun sambata 22...evidenmo, dupa stilu-ne caracteristic nu raspunde. Deci, dupa patru zile suna si zice, am vazut ca m-ai cautat care-i treaba, c-o relaxare d'aia demna de un sharpe tolanit pe chietroaie la soare. No sh'apai sa nu iti sara mucul - cu incetinitorul evident ca si el e ardelean - si sa razi ca si cum te-ai gadila singur in talpa. Sa nu ii zici molcom, no, du-te mei si paaashte vaca in continuaaare ca faptul a fost fumat. Damn, cre ca pentru asta s-o inventat mobilul. sa ti-l cari de gat si sa poti fi gasit instant de cel ce te cauta....insa nu si el :D

4 comentarii:

LiaLia spunea...

:)) Oamenii astia traiesc 100 de ani :) Am si eu un tata si o mama, ardeleni amandoi, care traiesc cu sentimentul ca telefonul e un rau necesar, folosibil doar cand au EI o problema. E f mishto sa-i sun, pe doua mobile, pe un fix si dupa juma de ora sa primesc raspunsul: le-am pus pe toate la un loc, in sufragerie. Dar noi am iesit in curte :)))

io-n Dushu Tau! spunea...

ooo..sa nu iti povestesc de ai mei...2 telefoane mobile care suna care mai de care mai tare. vara stau la casa la tzara, ii sunam ca pompierii, fin'ca evident ei is prin vie, sau prin fundul gradinii..si telefoanele prin fundul casei :)) au adus cainele la asa stadiu de disperare (ea sta in casa la umbra si racoare) ca a inceput sa le duca telefoanele pe unde umbla..numa sa n-o mai streseze. si evident ca amenintari d'alea ca le legam de gat...da cand n-ai cu cine, n-ai cu cine :)

yesterdayman spunea...

auzi da' ce te faci daca si telefonul e tot ardelean? :))

io-n Dushu Tau! spunea...

il spurc de ii merg fulgii. si-s buna la asta rau :)))