20.11.08

caut supapa...




imi lipseste o pedala. din viata, nu din masina, acolo inca le am pe toate. Imi lipseste pedala de acceleratie, sau pedala de fast forward, pedala de "intampla-se ceva". am ajuns la concluzia ca de fro luna si ceva nu m-am mai enervat. Este ceva de-a dreptul stupid. de la un om care se putea spune ca traia cu un ac in fund. cum misca - cum intepa - cum musca. am ajuns la stadiul in care mai am putin si imi cresc licheni pe neuronii plictisiti. imi lipseste adrenalina, imi lipseste gura plina de la injuraturile compuse de tip - cu obida si naduf: "tara-mi-as cutitu' prin branza ma-tii©", imi lipseste linistea aia de dupa criza, imi lipseste boscoroditul in barba, imi lipseste sangele in obraji de suparare.
am senzatia ca cineva mi-a pus xanax in ceai...stau cu cracii pe scaun, cu catzavencu'n brate, cu cana de ceai verde cu osmanthus cu nitel zucchero in urechi si astept sa treaca ziua. fara socializari, fara barfe, fara nervi. n-am mai injurat clientii, n-am mai bufnit si pufnit, n-am mai trantit. ceva se intampla..hewp!?

L.E. acu ca sa moara capra cu totul...dupa ce vineri mi s-o dat un task unde mi s-o spus...stergi TOATE astea de pe server si modifici TOATE xml-urile intr-un anume fel, de am stat 9h lipita de scaun azi mi s-o spus..no, ghinion marito, trebe puse toate inapoi. si doar m-o pufnit rasul isteric. nu mi-o sarit mustarul in tavan. ce se intampla doctoreee?!

14 comentarii:

Anonim spunea...

N-ai vrea sa facem schimb de vieti ? ;)

io-n Dushu Tau! spunea...

macar o saptamana de stress :))

Cetateanul Popescu spunea...

de obicei asta e semn de intelepciune (citeste: batranete). Nu e prea devreme?

Or poate e numa' vremea. Stai ca vin sarba(u)torile, sa vezi atunci trafic, hypermarket, cersetori, gingălbels peste tot...

yesterdayman spunea...

'a-ncoa in bucuresti, sa vii cu mine la serviciu intr-o dimineatza.
...sa vezi ca tzi se dezvolta vocabularul!

io-n Dushu Tau! spunea...

vremea? frig/intuneric/mai sta sa ploua...la munca pe vremea asta era deja full cu clientii cu xmas newsletters, felicitari, prostii...dar e LINISTE...

io-n Dushu Tau! spunea...

yesterdayman...Numa daca NU trebuie sa merg la politie, vama, caziere..d'alea d'alea ..in rest cu institutiile ma descurc :))

Anonim spunea...

Bucura-te c-ai scapat de nervi. Cica in trafic injuram de 30.000 de ori in viata. Asa ca a treburile se cam aduna...

io-n Dushu Tau! spunea...

liviu, in trafic am devenit mai calma de cand am schimbat masina din 90 de cai pe la 70...nici ea nu are de unde si nici io n-am de ce :)) si oricum de multe ori dimineata cand plec la munca is somnoroasa si deci nu simt nevoia sa slalom agitat..iar cand ma intorc n-am energie de risipit :))

mosu spunea...

eiii… cum se face ca unei fete care e un pachet de energie, care traieste cu acul in fund, careia ii lipseste adrenalina, sangele navalit in obraji la suparare, injuraturile cu branza, ii plac povestile mosesti cu marmote, varcolaci, printese si alte asemenea lighioane fantasmagorice?!

io-n Dushu Tau! spunea...

pentru ca am fost un copil care a ros biblioteca...si pentru ca inca ii e dor de mintea si de imaginatia de atunci. Si doar asa cu gandul dus departe si cu ochii in povesti mai primesc niste doze de optimism...

cristifaur spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=4xaDyCSfAF8
:)

io-n Dushu Tau! spunea...

codu'..minunat ;))

LiaLia spunea...

Hmmm, mie tocmai de rasul ala isteric mi-e teama. Vezi ca nu cumva, pana gasesti supapa, sa explodezi cu sanje si creieri pe pereti :D Sau si mai rau, sa faci implozie. Weekend frumos!

io-n Dushu Tau! spunea...

a, nu, acasa e liniste..in afara de un puradel care o incercat sa ma agate aseara si o basca de libidinosi..totul e roz:))