27.11.08

de iarna...









18 comentarii:

Anonim spunea...

faine poze... felicitari :)

io-n Dushu Tau! spunea...

Multumesc frumos ;)

Anonim spunea...

Pozele TALE ?!? Wpw, impressive !

io-n Dushu Tau! spunea...

da, pe vremea cand mai scoteam aparatul la pascut :)

io-n Dushu Tau! spunea...

si multumesc :)

LiaLia spunea...

Ce frumooooooooooos! :) Multumesc pentru inseninarea zilei mohorate :)

io-n Dushu Tau! spunea...

multumesc Lia si cu placere...daca va stiam fani..mai adaugam pe ici colo..cate una asa..

Ana Thomas spunea...

Minunaaaaaaaaaaat!!
Mi-ai adus aminte de casa...
Din suflet...felicitari!!!!!

io-n Dushu Tau! spunea...

Multumesc Tartoras ;) esti de prin ardeal? :)

Anonim spunea...

foarte peacefull.. pe unde sunt facute?

Ana Thomas spunea...

Nu chiar Ardeal....dar nici foarte departe!La poalele Bucegilor...la granita cu Transilvania!!
Sa stii ca am "furat" fotografia cu calutul acela suuuuuperb si mi l-am pus pe desktop...imi bucura sufletul!!

io-n Dushu Tau! spunea...

in fundata..pe un coclaur care cred ca de fapt apartine de comunca/sat fundatica.

io-n Dushu Tau! spunea...

eh, tartoras, tot la munte :) "costica" - calutul o sa fie foarte fericit ca se uita cineva la el cu drag zilnic :)

Go spunea...

Asta e vila aia de la Fundatica! I been there. Se mai inchiriaza pentru chefuri sau sunt mai vechi pozele?

Go spunea...

Nevermind, am vazut data din exif :)

io-n Dushu Tau! spunea...

:) neata Go, cred ca o mai inchiriaza cosmin..dunno..noi am facut poze pentru fostul lor site..:D

Anonim spunea...

BRE LA A 2-A SI'A 3-A POZA, DUNGA CEE GALBENA E DE LA TASU SOARE LA RASARIT SAU A LUAT'O APARATUL PE ARATURA? BUNA TREABA ORICUM.

io-n Dushu Tau! spunea...

bre, da, e de la soarele iesit prin nor si ceata. asa e la munte...