1.12.08

easy like monday morning



cica luni, cica 1 decembrie. dom'le..iubesc sarbatorile care tre sa le muncesc. am senzatia ca sunt singura in lume pana ajung la birou.
azi am plecat spre munca undeva in jur de ora 9. NIMENI in parcare, in statie, nimeni pe drum. am facut cam 4 minute pana la munca. bine i-am si dat talpa profitand ca nu e nimeni pe drum. in general fac cam 10. maxim a fost 1h 10min. Nimeni pe strada. azi am reusit sa incep ziua fara sa injur pe fellow drivers. am primit o prajiturica. ma tot uit la ea de fro doua ore. azi EVENIMENT mi-a pus doamna mama sandwich, deci trebe notat la catastif. Pot sa ma fac ca muncesc si sa dau din picior linistita ascutand muzici d'astea de sirop. azi n-am chef de seriale si filme si alte alea. adevarul e ca dupa un weekend wild de vineri pana luni dimineata la 5, o zi de luni asa in liniste vine balsam. azi am avut si chef de ascultat d'astea cu drag. ceea ce va doresc si voua :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cliseul e "s-aude musca" dar e nefolosibil Ma intreb de ce nu ciocane nimeni, nu repara ceva prin bloc?!? Hmmmmm

io-n Dushu Tau! spunea...

nu stiu. da culmea e ca bv-ul la prima ora nu era plin de bucuresteni foshgaiti...care sa se claxoneze si injure...m-am simtit ca in vanilla sky...doar io si ziarele duse de vant ;)